TheRedLightning
Trådstartare
Tar för lång tid, jag hinner inte på morgonen och så har jag en rätt tung arbetsväska att bära på också, smidigare med cykel då jag kan lägga den i cykelkorgen alternativt pakethållaren.Gå dit och hem.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tar för lång tid, jag hinner inte på morgonen och så har jag en rätt tung arbetsväska att bära på också, smidigare med cykel då jag kan lägga den i cykelkorgen alternativt pakethållaren.Gå dit och hem.
Mackor och sen blir det lite olika.Vad äter du då..?![]()
Kanske skulle kolla lite recept och laga riktig mat?Mackor och sen blir det lite olika.
Men bara för att kroppen har förändrats behöver inte det vara onormalt.Nja, min mage är långt ifrån normal, när jag ligger i sängen känns det som hela magen "ramlar" av och ligger som en extra kroppsdel i sängen (har ej gjort det tidigare).
Mina lår har tidigare aldrig klibbat ihop så som de gör nu inte ens när det var hud mot hud, det är något jag börjat uppleva på sistone.
För mig är det inte normalt och nej jag har aldrig velat gå upp i vikt.Men bara för att kroppen har förändrats behöver inte det vara onormalt.
Du svarade inte på mitt första inlägg - visst har du försökt gå upp i vikt tidigare?
Vad jag menar med lite olika är lagad mat. Orkar inte skriva ut varje enskild rätt då jag oftast inte vet vad det blir i förväg.Mackor och sen blir det lite olika.
Det tror jag absolut att det är!Jag har samma problem, och har ingen egen karaktär. Tröstäter, äter när jag har tråkigt osv. Men pga Corona ska vi ha distansutbildning på universitetet och jag kommer att bo hemma (bor annars i veckorna nära skolan) resten av terminen. Tänkte då kanske börja gå långpromenader med hundarna, vistas mer i stallet osv. Tror ni detta kan vara en bra inkörsport till sundare tankar?Förlåt för trådkap men har typ exakt samma problem, bara att jag gått upp rätt mycketr.
Det tror jag absolut att det är!
Man måste inte gå ut för hårt, börjar man smått kan det vara lättare att man håller sej till det och sen kanske tom utökar.
Tror jag. Tycker jag, personligen.
Ca 3 km.
Nu vet jag ju inte vad du jobbar med och hur din arbetsväska ser ut och vad den väger osv. Men får du ner sakerna i en bra ryggsäck så är det jättebra motion: 3 km med extra vikt bra placerat på ryggen, x 2 och du har redan där börjat bränna energi. Går du i hyfsat rask takt fixar du 3 km på 20 - 25 minuter utan att bli genomsvettig. Testa att göra det nån dag i veckan i alla fall, cykla övriga dagar.Tar för lång tid, jag hinner inte på morgonen och så har jag en rätt tung arbetsväska att bära på också, smidigare med cykel då jag kan lägga den i cykelkorgen alternativt pakethållaren.![]()