Blir det kontraktsbrott?

Sv: Blir det kontraktsbrott?

Vad skönt att allt gick så bra, både med klinikbesöket och säljaren! Hoppas att antibiotikan hjälper direkt nu så ni kan njuta av er ponny resten av sommaren :D

Hade jag gärna gjort om jag fattat hur man gör:D

Hade jag gärna gjort om jag fattat hur man gör:D

Du kan kolla på buke hjälp;)

Lite kortfattat är att du måste ladda upp bilden. Antingen på någon bildsida tex pixbok, bilddagboken(Krånglar ofta) eller i din blogg osv...

sen ska du kopiera URL adressen och klistra in den i "infoga bild" eller så klistrar du bara in länken direkt;)

Klart;)

Så nu har vi då varit på kliniken och ponnyn hade en lätt halsinfektion så det blir antibiotika i en vecka sedan ska han tillbaks på ett återbesök för att se om det gått tillbaks annars får han en kur till.

Vi är enormt tacksamma för att det inte var något värre faktiskt och nu håller vi tummarna för att det räcker med en kur antibiotika.

Vad glad jag blir för eran skull :laugh: Underbart att det inte var något värre :bow:

Vi är också väldigt tacksamma för det måste jag erkänna. :D Barnen är jätteglada de trodde lille ponnyn skulle dö så de har varit jätteledsna och har inte velat lyssna på mig när jag sagt att han inte ska dö.

Vi är också väldigt tacksamma för det måste jag erkänna. :D Barnen är jätteglada de trodde lille ponnyn skulle dö så de har varit jätteledsna och har inte velat lyssna på mig när jag sagt att han inte ska dö.

Nä stackars barn :( Det är verkligen tur att det inte är så illa.
Hoppas att ni får massor med kul nu och ibland kan det ju vara lite mening med sådant här för man kommer så nära ett djur som är sjukt och behöver extra omvårdnad. När det nu bara är tillfälligt så är det ju helt ok med :laugh:

Nä stackars barn :( Det är verkligen tur att det inte är så illa.
Hoppas att ni får massor med kul nu och ibland kan det ju vara lite mening med sådant här för man kommer så nära ett djur som är sjukt och behöver extra omvårdnad. När det nu bara är tillfälligt så är det ju helt ok med :laugh:

Yngsta var helt förtvivlad och stod och grät i manen på ponnyn innan vi fick komma in till veterinären och sa: Snälla, snälla dö inte från oss nu. :cry: Väldigt gripande och jobbigt.

Som tur var var det en bra veterinär som förklarade jättebra för barnen också vad som var fel så våra barn förstod. All heder åt veterinären som tog sig tid för det. :love:

Liknande trådar

Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 034
Senast: Badger
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 140
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 418
Senast: Johanna1988
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 831
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025