Blocka på facebook

@honung Ja jag blir tokig! Jag vill ha en stor ruta för att skriva mina meddelanden, inte en ruta lika stor som en tumme!

Hmm, jag har safari, får se om jag orkar undersöka saken:D
 
Är de inte tvekönade (heter det så...?:o:o) som sniglar?

Nope. Men det finns en del annat intressant kring deras befruktning. En av hanarnas åtta armar (minns dock inte vilken) är den som överför spermier. Och honan vaktar sina ägg tills de kläcks så troget att hon inte ens äter - och därför dör hon när småbebisarna är kläckta och livsdugliga :(
 
@honung Ja jag blir tokig! Jag vill ha en stor ruta för att skriva mina meddelanden, inte en ruta lika stor som en tumme!

Hmm, jag har safari, får se om jag orkar undersöka saken:D
Ja men då ska du klicka på meddelanden i vänstermenyn och inte använda tummetottrutan, då får du ju upp stor ruta.
 
Nope. Men det finns en del annat intressant kring deras befruktning. En av hanarnas åtta armar (minns dock inte vilken) är den som överför spermier. Och honan vaktar sina ägg tills de kläcks så troget att hon inte ens äter - och därför dör hon när småbebisarna är kläckta och livsdugliga :(
Vad intressant egentligen! Men vad hemskt för honan (höll på att skriva kvinnan) att hon dör!

Det är lite som i spindelvärlden, honan låter spindelungarna käka upp henne... eller heter det sig? Äsch, skitungarna äter upp sin morsa!
 
Ja men då ska du klicka på meddelanden i vänstermenyn och inte använda tummetottrutan, då får du ju upp stor ruta.

Exakt. Både i safari på ipad och IE resp Chrome på datorn undviker jag att gå till meddelanden via toppbalken, då kommer jag till chatten. I vänstermenyn däremot till Meddelanden.
 
@honung OMG, det hade jag ingen aning om. Har alltid tryckt på meddelandet i menyn högst upp, men nu ser jag ju att man kan trycka i menyn till höger och vips så kommer ett stort meddelande-fält upp. TACK:bow:
 
Vad intressant egentligen! Men vad hemskt för honan (höll på att skriva kvinnan) att hon dör!

Det är lite som i spindelvärlden, honan låter spindelungarna käka upp henne... eller heter det sig? Äsch, skitungarna äter upp sin morsa!

Ja, här snackar vi kvinnlig självutplåning big time! Till skillnad från de djur där honan dödar hanen efter parningen, dvs manlig utplåning.
 
@honung
Man kan adda... lägga till heter det på normal svenska:o, mer än en person vid konversationer via chatten.
Ja det förstår jag, det kan vi göra när vi skickar pm här på buke också. Jag menar att chatt var förr ett digitalt pågående samtal i ett digitalt rum fullt av folk. Inte bara den man pratade med.
 
Exakt. Både i safari på ipad och IE resp Chrome på datorn undviker jag att gå till meddelanden via toppbalken, då kommer jag till chatten. I vänstermenyn däremot till Meddelanden.
Äsch vem orkar sitta och skriva meddelanden på datorn? Facebook-kommunikationen blev så mycket smidigare sedan jag skaffade messenger-appen.
 
Hm, jag är rädd att jag inte brydde mig så mycket om datorer på den tiden så jag är inte riktigt kunnig på den biten. Men ... nej, jag fattar inte, jag erkänner! Eller jo jag fattar på något vis, tror jag, som Lunarstorm (hette det så?) (där har jag aldrig varit dock, men hört syskonen) kanske? Eller nej?

Äsch skitsamma! :o:D
 
Äsch vem orkar sitta och skriva meddelanden på datorn? Facebook-kommunikationen blev så mycket smidigare sedan jag skaffade messenger-appen.
Den appen hävdar att man är online titt som tätt på fb även när man inte är det så folk tror jag snart är vaken dygnet runt ;) Folk skulle bara veta att jag mest sover egentligen! :D

Men appen är bra!
 
Äsch vem orkar sitta och skriva meddelanden på datorn? Facebook-kommunikationen blev så mycket smidigare sedan jag skaffade messenger-appen.
Du har inte kommit till glasögonmedtvåstyrkor-åldern?
Det är lika besvärligt litet oavsett jag skriver i appen messenger eller via web-fb liksom.
 
Hahaha, jag har aldrig så många stavfel som jag har när jag skriver på telefonen! Folk har vant sig vid att jag trycker fel på nån tangent av nåt slag och å istället för ä och glömmer dubbelbokstäver o.s.v. Detta med glasögon på, utan är skitsvårt...omöjligt, då får de andra bara konstiga felstavade ord tillbaka som svar! :D
 
Glasögonvadå? Du menar det där mönstret som kobror har? :confused:

Kan du inte läsa sms heller då?
Min smstext är större och tydligare, och såklart kan jag läsa messenger och fb-meddelanden, men jag kan inte påstå att det är bekvämt tydligt i dessa.
 
Hahaha, jag har aldrig så många stavfel som jag har när jag skriver på telefonen! Folk har vant sig vid att jag trycker fel på nån tangent av nåt slag och å istället för ä och glömmer dubbelbokstäver o.s.v. Detta med glasögon på, utan är skitsvårt...omöjligt, då får de andra bara konstiga felstavade ord tillbaka som svar! :D
Amen föfan vad bra DU ha de då!
Ja ha nå jemra Autocorrect som bestemer va ja ska seja.

Roliast blir de då non esngeslkman ska prata music me mej.
Å Autocorrect tyker att ja spa prata svenka.
 

Liknande trådar

  • Låst
IT & mobiler Nån mer som har problem med inlogg på facebook.
Svar
4
· Visningar
259
Senast: Tora
·
Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
206
Senast: Shaggy
·
Relationer "Låna" ut 1000:- till en person som du haft som kollega några veckor förra året. Vi ar inte haft privat kontakt alls. Jag har inte råd...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 610
Senast: alazzi
·
IT & mobiler Är det någon mer vars Facebook strular nu? Jag blev plötsligt utloggad och kan inte logga in igen. Står att en kod har skickats till...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 114
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp