Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är de inte tvekönade (heter det så...?) som sniglar?
Ja men då ska du klicka på meddelanden i vänstermenyn och inte använda tummetottrutan, då får du ju upp stor ruta.@honung Ja jag blir tokig! Jag vill ha en stor ruta för att skriva mina meddelanden, inte en ruta lika stor som en tumme!
Hmm, jag har safari, får se om jag orkar undersöka saken![]()
Vad intressant egentligen! Men vad hemskt för honan (höll på att skriva kvinnan) att hon dör!Nope. Men det finns en del annat intressant kring deras befruktning. En av hanarnas åtta armar (minns dock inte vilken) är den som överför spermier. Och honan vaktar sina ägg tills de kläcks så troget att hon inte ens äter - och därför dör hon när småbebisarna är kläckta och livsdugliga![]()
Ja men då ska du klicka på meddelanden i vänstermenyn och inte använda tummetottrutan, då får du ju upp stor ruta.
Vad intressant egentligen! Men vad hemskt för honan (höll på att skriva kvinnan) att hon dör!
Det är lite som i spindelvärlden, honan låter spindelungarna käka upp henne... eller heter det sig? Äsch, skitungarna äter upp sin morsa!
Jag föredrar det senare... vi har för många män i världenJa, här snackar vi kvinnlig självutplåning big time! Till skillnad från de djur där honan dödar hanen efter parningen, dvs manlig utplåning.
Ja det förstår jag, det kan vi göra när vi skickar pm här på buke också. Jag menar att chatt var förr ett digitalt pågående samtal i ett digitalt rum fullt av folk. Inte bara den man pratade med.@honung
Man kan adda... lägga till heter det på normal svenska, mer än en person vid konversationer via chatten.
Äsch vem orkar sitta och skriva meddelanden på datorn? Facebook-kommunikationen blev så mycket smidigare sedan jag skaffade messenger-appen.Exakt. Både i safari på ipad och IE resp Chrome på datorn undviker jag att gå till meddelanden via toppbalken, då kommer jag till chatten. I vänstermenyn däremot till Meddelanden.
Den appen hävdar att man är online titt som tätt på fb även när man inte är det så folk tror jag snart är vaken dygnet runtÄsch vem orkar sitta och skriva meddelanden på datorn? Facebook-kommunikationen blev så mycket smidigare sedan jag skaffade messenger-appen.
Du har inte kommit till glasögonmedtvåstyrkor-åldern?Äsch vem orkar sitta och skriva meddelanden på datorn? Facebook-kommunikationen blev så mycket smidigare sedan jag skaffade messenger-appen.
Glasögonvadå? Du menar det där mönstret som kobror har?Du har inte kommit till glasögonmedtvåstyrkor-åldern?
Det är lika besvärligt litet oavsett jag skriver i appen messenger eller via web-fb liksom.
Messenger är skitbra. Men sitter jag vid dator eller ipad så använder jag ju inte mobilen.Äsch vem orkar sitta och skriva meddelanden på datorn? Facebook-kommunikationen blev så mycket smidigare sedan jag skaffade messenger-appen.
Min smstext är större och tydligare, och såklart kan jag läsa messenger och fb-meddelanden, men jag kan inte påstå att det är bekvämt tydligt i dessa.Glasögonvadå? Du menar det där mönstret som kobror har?
Kan du inte läsa sms heller då?
Amen föfan vad bra DU ha de då!Hahaha, jag har aldrig så många stavfel som jag har när jag skriver på telefonen! Folk har vant sig vid att jag trycker fel på nån tangent av nåt slag och å istället för ä och glömmer dubbelbokstäver o.s.v. Detta med glasögon på, utan är skitsvårt...omöjligt, då får de andra bara konstiga felstavade ord tillbaka som svar!![]()