Såg senaste bilden efter jag svarat sorry
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De jag blockade försvann chatten på och det var inget så länge sen jag gjorde det.
Sett det jag har gått tillbaks och en är kvar av 6??Vad konstigt, andra (och jag) fick ju behålla den.
Sett det jag har gått tillbaks och en är kvar av 6??
Så skulle nog inte uttryckt mig här![]()
Allt ni skrivit kommer finnas kvar men ni kan inte skriva mer efter blockeringen såklartJag har kommit till ett läge där jag behöver blockera en person på Facebook. Men jag är rädd att han kommer börja kontakta mig på annat sätt och vill därför spara messenger-chatten mellan oss dom bevis vid eventuell framtida polisanmälan.
Nån som blockerat och vet att chatten blir kvar, eller måste jag spara den någonstans?
Nej chatten försvinner inte alls. Den finns kvar.Blockar du någon försvinner chatten. Så se till ta screenshots innan.
Du kan ställa in så personen inte ser vad du publicerar på FB samt sätta begränsningar på Messenger
Stämmer inte.Tar du bara bort personen som vän på FB blir Messenger kvar. Men blockar man försvinner allt.
Låter jättekonstigt. Varför skulle redan skriven text försvinna för man blockar?De jag blockade försvann chatten på och det var inget så länge sen jag gjorde det.
Låter jättekonstigt. Varför skulle redan skriven text försvinna för man blockar?
Jag har blockerat massor folk genom åren och chattarna finns kvar precis som vanligt: man kan också ta bort blockeringen och fortsätta skriva som vanligt.
Såg du att han hann läsa innan du blockade? För när jag skrev till en person och direkt blockade så syntes det inte om personen läst eller ej. Det brukar ju synas en mini-profilbild nedanför när mottagaren läst.Verkar ha gått bra! Bara hoppas att han respekterar detta.Visa bifogad fil 185637
Ja, faktiskt! Blockerade ca 30 min efter jag skickat (skickade jättetidigt på morgonen) och då stod det bara skickat. Inte levererat som hos dom jag skickade kopior till.Såg du att han hann läsa innan du blockade? För när jag skrev till en person och direkt blockade så syntes det inte om personen läst eller ej. Det brukar ju synas en mini-profilbild nedanför när mottagaren läst.
Du kan ju screenfilma hela konversationen sakta (så att det är läsbart och funkar som bevismaterial) om han blockar dig också så chatten försvinner?
Provat söka efter den i Messenger?Jag blockerade mitt ex på Facebook och chatten försvann.
Hade behövt spara endel bevis där med men när jag blockade honom överallt (sms/mail,facebook) försvann allt.
Jag blockerade mitt ex på Facebook och chatten försvann.
Hade behövt spara endel bevis där med men när jag blockade honom överallt (sms/mail,facebook) försvann allt.
Det måste ju vara att man raderar samtidigt? Annars kan ju inte en chatt bara gå upp i rök för man trycker blockera.Konstigt att det är så olika
Provat söka efter den i Messenger?