Blockera på Wordpress, snälla hjälp!

dressyrglasyr

Trådstartare
Hej! Jag har en hästblogg och så är det en gubbe med som jag inte vill ska kommentera småperversa saker vilket han gjort, jag vill helst inte att han ska kunna läsa bloggen.

Snälla vet någon hur man blockerar folk eller sådana här nummer som står under kommentarerna som ex "79.138.184.123"???
Är supertacksam för svar så jag tycket att det är mycket obehagligt!
MVH/Maria

Sv: Blockera på Wordpress, snälla hjälp!

Du kan ju lösenordsskydda inläggen, alt. ha moderering på kommentarerna. Lösenordsskydda gör du på respektive inlägg moderering på inställningar, har jag för mig.

Sv: Blockera på Wordpress, snälla hjälp!

Under Inställningar > Diskussion kan du ställa in olika funktioner för kommentarer, bland annat om att de inte publiceras förrän du godkänner och en "svartlista" med ord som inte godkänns.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 758
Senast: Pratsch
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 902
Senast: Migo
·
Hundträning Jag har en notoriskt människohoppande 15-månaders labrador - och jag känner en viss hopplöshet kring det. Är hon runt andra människor än... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 176
Senast: skiesabove
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och... 52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
42 786
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hingstvalsfunderingar 2025
  • Besiktning nödvändig?