Nyårsfesten (Ulvlek)

Märkligt spelat av @Sasse måste jag säga. Ingen vidare ond där inte 😅
Tvärtom tycker jag :D strålande spelat när man blir godförklarad som ond och förblir tills det faktiskt inte går längre pga folk med info
Hade nog kunnat gått hela vägen om inte goda hittat varandra så pass dessutom
Vi i goda lyan hade skitsvårt att hitta cirkus efter klara sian. Tur vi hade rätt :cool:
 
Jo hon spelade helt briljant. Vi gick ju på det allihop ända tills nu.
Då fattade jag att hon var den enda möjliga ulven kvar. Jag siade Snurrfian och då föll alla poletterna ner
Ja, hade det inte varit för uteslutningsmetoden hade jag aldrig trott det. Sjukt kul lek och riktigt bra spelat av er med massa info, inget kändes riktigt självklart där vilket är precis som det ska vara! :D
 
@Idahoe @heffaklumpen Vad hade de andra för roller? Cirkus var uppenbart siare. Du med @Hedinn? Och Karamelldrottningen välsignad? De andra?
Rollista:
1. Niyama - Besserwisser
2. cirkus - Sialärling 1
3. LenaH - häxa
4. Artline - ängel
5. fio - ulv
6. qitis - bybo
7. hemlig - bybo
8. Ceta - ulv
9. karamelldrottningen - välsignad
10. Hedinn - jägare
11. Snurrfian - Sialärling 2
12. Klara - bybo
13. Madalitso - ulv
14. Elo - Ulv i fårakläder
15. Sasse - Ledarvargen
 
Tackar såklart också för en jätteroligt lek! Det var jättekul att läsa era teorier :angel: Får samtidigt be om ursäkt till lyan :heart Efter min miss med Elo försökte jag gå ut goda, men det gick mindre bra när ni alla var uppe för lynch en och samma dag :p
 
Rollista:
1. Niyama - Besserwisser
2. cirkus - Sialärling 1
3. LenaH - häxa
4. Artline - ängel
5. fio - ulv
6. qitis - bybo
7. hemlig - bybo
8. Ceta - ulv
9. karamelldrottningen - välsignad
10. Hedinn - jägare
11. Snurrfian - Sialärling 2
12. Klara - bybo
13. Madalitso - ulv
14. Elo - Ulv i fårakläder
15. Sasse - Ledarvargen
Det stod i ett citat Idahoe postade innan som hon inte fick bort citattecknen på :)
 
Men varför satte du Snurr som god då!? :laugh:
För att jag misstänkte att hon siat mig då hon vände till att hålla mig som god efter att hon misstänkt mig - precis som jag skrev. Sen, dagen efter det inledde hon med ett inlägg om där hon höll Karamellen som trolig god, och strax efter fick jag en spionrad från goda lyan om att siarlärling 2 siat Karamellen. Så det var tack vare goda lyan jag blev säker. :up:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 580
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 369
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 428

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp