Nyårsfesten (Ulvlek)

För att jag misstänkte att hon siat mig då hon vände till att hålla mig som god efter att hon misstänkt mig - precis som jag skrev. Sen, dagen efter det inledde hon med ett inlägg om där hon höll Karamellen som trolig god, och strax efter fick jag en spionrad från goda lyan om att siarlärling 2 siat Karamellen. Så det var tack vare goda lyan jag blev säker. :up:
Fattade du inte att jag hade siat hemlig?
Jag tyckte jag skrek så högt
 
Fattade du inte att jag hade siat hemlig?
Jag tyckte jag skrek så högt
Jo, till slut så. Skrev ju det idag. :D Men du var så övertygad om så många i perioder så jag var ju tvungen att säkerställa att du faktiskt var övertygad på riktigt om hemlig och inte bara "övertygad". :D Mitt "problem" var ju att jag hade info om Snurris och Karamellen, och i och med att jag inte riktigt trodde att Sasse var ond så var det ju svårt att släppa hemlig.
 
Får faktiskt erkänna att jag tänkte att det gör inget om jag uppfattas som siare i början av leken. Då kanske onda väljer att käka mig (vilket de ju också gjorde sen) och ängeln hittar mig.
Plus att som ängel ÄR det svårt att rädda rätt folk i början.
Än att jag skulle framstått som vanlig god alltså.
 
Jo, till slut så. Skrev ju det idag. :D Men du var så övertygad om så många i perioder så jag var ju tvungen att säkerställa att du faktiskt var övertygad på riktigt om hemlig och inte bara "övertygad". :D Mitt "problem" var ju att jag hade info om Snurris och Karamellen, och i och med att jag inte riktigt trodde att Sasse var ond så var det ju svårt att släppa hemlig.

Jag förstår det!
PÅ samma sätt som jag inte hade info om Snurris, jag trodde K var siare2 och du välsignad...
 
Det hade varit kul att återge den infon till ulvarna när de frågade om jag fått info :p

”Ja, att ni käkade mig.” :rofl:

Jag tycker det var extra kul att du var siad av dom och att de käkade dig natten efter för att få in dig i lyan. Så tanken från Snurris var ju helt korrekt
 
Ja VERKLIGEN!

Det var väldigt nära att hon hade smitit undan, men när jag siade @Snurrfian inatt fanns bara en kvar som kunde vara ulv. Jag velade mellan S och S att sia...

Stackars @hemlig - jag hade ju siat henne...ingen verkade förstå
Jag förstod, till slut :p
Jag kommer nog hålla mig ifrån lekarna ett tag, för hädanefter lär jag väl bli siad tidigt :p
Och jag blir väl lynchad tidigt och är ängel eller så :p.
 
Tycker du ja, som kunde sitta och fika och snick-snacka i goda lyan! Jag tvivlar på att de som var med ute på golvet to the bitter end håller med dig! 😎
Jag hade till slut ingen vånda. Mest jobbigt var att de aldrig lyckades ha ihjäl mig för då borde mins fellow goda fattat att hemlig var siad. Då hade nog både @Snurrfian och @Hedinn haft hela pusslet klart.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 129
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 858
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 267
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 769
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp