Nyårsfesten (Ulvlek)

Jag hade till slut ingen vånda. Mest jobbigt var att de aldrig lyckades ha ihjäl mig för då borde mins fellow goda fattat att hemlig var siad. Då hade nog både @Snurrfian och @Hedinn haft hela pusslet klart.
Eller så hade jag fortsatt tvivla på att du faktiskt var säker på hemlig. :rofl: Det var ju först när svaren på min ”grillning” igår uteblev som jag konstaterade att du inte ”kunde” svara - och ingen annan verkade riktigt passa in på siarrollen - som jag kände mig någorlunda säker.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 003
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 974
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
23 948
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 631
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp