Blodgivarutmaningen!

Jag är blodgivare men födde barn i slutet av april. De har sagt att jag bör vänta 9 månader efter att hon föddes innan jag lämnar. Förlorade mycket blod förlossningen så det är väl bäst kanske 😊. Nu är hon 7,5 månader så snart kan jag få lämna igen 👍
 
Grymma ni är! Jag ska bara ha varit ogravid i nio månader, sen ska jag se till att ge igen!

Har haft nålfobi och gått i KBT, så har blodgivningen som träning så att jag tvingas bli stucken, utöver det uppenbara med varför man ger då. 😊
 
Är det bra blod? Jag har samma blodgrupp men är livrädd för sprutor så jag har aldrig lämnat :(
jag började lämna blod på gymnasiet för att försöka träna bort min spruträdsla, sen övergick jag till att lämna plasma var 14:e dag och köpte morötter till hästen för pengarna. Nu är jag enbart blodgivare och är fortfarande spruträdd, men inte så farligt. :D
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 119
Senast: Acto
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 945
Senast: Sel
·
Samhälle I Sverige då... Jag vill med 4 pers åka från Malmö till Umeå. Kollat flyg vilket skulle gå på 20 000 kr tur och retur. Det är inte...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 751
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Jag har lite lösa funderingar kring sjukperiod och krav på sjukintyg (från dag 8). Vilka frånvarodagar räknas? Vad jag förstår räknas...
Svar
4
· Visningar
632

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp