matildadahlgren

Trådstartare
Det är såhär att jag har en blogg just nu som jag skriver lite allt möjligt i. Men jag känner att mina läsare inte verkar så intresserade av att läsa om hästar och min ridning. Så därför ska jag starta en blogg som enbart ska handla om djur och framförallt hästar.
Men jag har ingen aning om vad bloggen ska heta. Jag vill att namnet på något sätt ska vara direkt kopplat till mig (alltså inte typ hästisar.blogg.se) utan typ mitt namn. Den bloggen jag har just nu heter dock mitt för-och efternamn. Så jag har ingen aning om vad jag kan döpa den till, något tips?

Jätte tacksam för svar!:)

Ni får gärna berätta vad era bloggar heter så jag kan kika på de!:)
 
Sv: Blogg?

efternamnförnamn.xxx.se då?
Man får inte göra reklam för egen blogg här dock :) (jag använder förvisso buke-bloggen en hel del utöver min vanliga så bukebloggen är kanske ok att nämna :D )
 
Sv: Blogg?

Vänd på det, så efternamnet kommer först? Eller som ett exempel, ifall du heter Anna Svensson, AnnaS.blogg.se? Du ska alltså behålla den bloggen du har nu som den där du skriver lite allt möjligt, det är den som har ditt för- och efternamn, och det är den nya bloggen som ska handla om ridning och hästar? Kanske koppla ihop ditt förnamn med hästar/ridning/någonting så att alla fattar att det är din hästblogg?
 
Sv: Blogg?

Du ska alltså behålla den bloggen du har nu som den där du skriver lite allt möjligt, det är den som har ditt för- och efternamn, och det är den nya bloggen som ska handla om ridning och hästar?

Ja det ska jag. Tack för tipsen, ska försöka klura ut något bra namn :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 150
Kropp & Själ Lägger denna på allmänt då skadan i sig ju handlar om mig... Moderatornfpr väl flytta till häst människa om det är fel. Någon som har...
Svar
1
· Visningar
520
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 134
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 151

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp