peace

Trådstartare
Alltså jag är inte så "haj" på det här med datorer:o Jag har undrat ett tag om den som skriver bloggar kan "se" vem som har varit inne och läst:confused::o

Sv: Blogg

nej inte så vitt jag vet.... kanske nån bloggplattformm erbjuder att man kan se ip-adressen på besökare men jag antar sån tjänst kostar?

Jag kan bara se antal besökare och se ip på de som lämnar kommentarer :)

Sv: Blogg

Nja, varför skulle man kunna det? De flesta bloggar loggar väl knappast alla som läst?.
Möjligen att amn kan se det på forum och liknande där endast medlemmar kan läsa.
/Cattis

Ps. Tråden hör hemma på datorforumet, så jag tog mig friheten att skicka ett meddlenade till moderator och be dem flytta den dit:). Ds.

Liknande trådar

Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och... 2
Svar
21
· Visningar
1 289
Senast: Cattis_E
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 354
Senast: Myrten
·
Samhälle Snubblade över en artikel ang den regimkritiska bloggaren Tumso Abdurakhmanov, som redan blivit utsatt för mordförsök i sitt eget hem av...
Svar
5
· Visningar
874
Senast: Sporthorse
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
3 021
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Smitare - hur gör ni?
  • Vilken ras passar mig?