Blogga via i-phone

dressyrtjejen

Trådstartare
Jag har en i-phone (3.0) och bloggar en del via denna (har blogspot).

Vad jag skulle vilja kunna är att skriva hemsideadresser på bloggen så att det går att klicka på dom för att komma till sidorna.
Hur gör man detta (alltså får hemsideadressen "understruken").

Nästa fråga är hur man lägger in bilder tagna med i-phonen på bloggen?
Går detta?

Sv: Blogga via i-phone

Hur bloggar du via din iPhone? Är det en app, på själva bloggers hemsida, genom din mejl eller via sms?

Har du möjlighet att använda dig av html i inlägget så är koden för URL-länkning <a href="http://www.hemsidansadress.com">hemsidans adress</a>

Inom citationstecknen skriver du alltså in hemsidans faktiska adress och efter andra tab-tangenten skriver du in länktexten som du vill ska synas på din blogg.

Sv: Blogga via i-phone

Jag är tyvärr väldigt trögfattad.

Du skulle inte kunna förklara detta med ett exempel?

Om jag tex vill länka till Eniro- hur skriver jag då?

Liknande trådar

Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således... 2
Svar
20
· Visningar
892
Senast: MiaMia
·
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan... 2
Svar
23
· Visningar
2 373
Senast: Habina
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 685
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 307
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka