Bloggar du? Med vilken bloggplattform?

buschiq

Trådstartare
Lite nyfiken...

Jag pular ju en hel del med bloggar, både egna och andras och därför vore det intressant att höra vad du använder för blogg (blogspot, wordpress, blogg.se, annan blogg) och hur du känner att din bloggplattform funkar.

Vad gillar du bäst och vad skulle du önska funkade bättre?
Skulle du kunna tänka dig att byta (och till vad?) om du kunde flytta över alla inlägg, kommentarer och din bloggmall?

Sv: Bloggar du? Med vilken bloggplattform?

Blogspot

Gillar att den är så pass enkel o att de designarna som finns är tillräckligt fina. Lätthanterad och fyller alla mina önskemål. Hurvida det blir att flytta alla inlägg vet jag inte, men det lär väl inte ske ;-)

Jag har blogg.se (till bloggarna) och wordpress (till hemsidan).
Är nöjd med båda. Hade blogspot ett tag, men gillade det inte alls.

Jag använder mig av blogspot.com Hade tidigare blogg.se men tycker blogspot är roligare och enklare att göra egen design med.
Här är min blogg:
http://carrof.blogspot.com/

Senast ändrad:

Wordpress på egen server

Provat blogg men nä, även bloggspot men inte heller det var nåt för mig. Visst lätta att ändra css men inget jag föll för

Även använt mig av webbhotellets inbyggda blogg (one.com) men det var då det sämsta jag varit med om.

Senast ändrad:

Även jag har Blogspot, men är väl inte alltför jätteförtjust i den av någon anledning. Den känns kluddig, och inte helt optimal. Funderar på att leta vidare, men vet inte om jag kan flytta med mig hela bloggen (alla inlägg) eller om jag måste starta om på noll. Sen har jag så fruktansvärt dålig koll på vilka som finns, känner till Blogg.se sen tidigare, men föredrar faktiskt Blogspot framför.

Min nuvarande blogg är:
http://framtidenvantar.blogspot.com/

Jag använder bloggplatsen.se och älskar verkligen den ! :D
Så lätt att göra enkla desaigner eller liknande x)
Kodning i blogg.se går inge bra ^^

Liknande trådar

Hästmänniskan Vad använder ni för hörlurar när ni rider? Spanat länge nu på en lösning. Vill komma från att fippla med mobilen om det ringer, sen så...
Svar
5
· Visningar
463
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 637
Senast: Lavinia
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 645
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara... 94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
49 719
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka