Bukefalos 28 år!

Bluethooth-hörlurar till Iphone

superstar

Trådstartare
Jag ska köpa ett par nya hörlurar till min svärmor. Jag använder bara Android och kan inget om IPhone, som hon har 😂 Har själv ett par trådlösa från JBL som jag är mycket nöjd med. Fungerar dessa, och liknande, till Iphone eller måste det vara Apples egna? I min värld är allt som har med Apple att göra krångligt och går inte att kombinera som man vill 🤯 Men ni här är nog klokare!
 
Nej man kan använda vilka man vill. Jag har t ex. Platronics headset till min iPhone, så länge det är Bluetooth går det att ansluta. Använder inga av apples egna produkter (dyra).
Har även mobilen ansluten till både lastbil och personbil (volvo båda två), samt mitt hemmabio system. Hur smidigt som helst att ansluta och ingen skillnad från Android.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vilka hörlurar ska jag köpa till min android smartphone? Jag vill ha möjlighet att ha hörlurar i och lyssna på något (t.ex. ljudbok)...
Svar
5
· Visningar
647
Senast: cewe
·
IT & mobiler Min lap top börja bli gammal och sliten och börjar ha lite åsikter om vad jag ber den om. Jag kan dock inte leva utan dator, men har...
2
Svar
35
· Visningar
1 339
Senast: Enya
·
IT & mobiler Till min förskräckelse upptäckte jag att min nya mobil inte har utgång för hörlurar, så jag behöver köpa ett par nya som är trådlösa...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 429
Senast: eyz
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 272
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp