Bukefalos 28 år!

W

Weemacred

Vet inte om det här är rätt ställe att posta detta, moderatorn får väl flytta på det annars...
Jag är så lycklig just nu för att jag blir snart hästägare för första gången.
Jag vill ha en väldigt bra, aktuell "handbok" som innehåller "allt" , goda råd osv då de böcker jag har är inaktuella. Har tittat på Bokus osv men det finns olika att välja emellan och det är svårt att veta...

Vad skulle ni rekommendera som en bra, allroundbok för en hästägare? OBS ej om ridning utan om hästskötsel och hästvård.
Finns det också en bra bok om hästhälsa/sjukdomar att rekommendera?
 
Sv: Böcker??

Hästhållning i praktiken känns väldigt allround och basic. (Mats Mellberg)
Apotekets hälsoråd för häst likaså.
 
Sv: Böcker??

Tack för svar!
Blåhästen hade jag inte sett förut, det var också ett bra tips!
 
Sv: Böcker??

Beställ de böcker du blir intresserad av till ditt bibliotek, läs i lugn och ro och köp sedan de som bäst motsvarade dina förväntningar!

Varför köpa grisen i säcken när man inte behöver?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är 22 år gammal och har varit sjukskriven i 4 år. Kraschade med ork, har fortfarande inte fått någon tydlig diagnos men läkarna...
2
Svar
36
· Visningar
4 182
Senast: MiaMia
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 250
Senast: Jeps
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 665
Senast: Elendil
·
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 096
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp