Svart bälte i småbarnsföräldreri

Ibland undrar jag vad folk har för ordningssamma barn som klarar sig med nåt underlägg precis under stolen. Själv skulle jag behöva täcka halva köksgolvet för att det skulle vara värt det (vi har hund istället :D).
Haha samma här! Men vi har ingen hund 🥲
 
Ibland undrar jag vad folk har för ordningssamma barn som klarar sig med nåt underlägg precis under stolen. Själv skulle jag behöva täcka halva köksgolvet för att det skulle vara värt det (vi har hund istället :D).
En annan bra grej med plastmattan nu när hon är äldre är att hon kan sitta på den och måla/klistra/rita.
 
Ibland undrar jag vad folk har för ordningssamma barn som klarar sig med nåt underlägg precis under stolen. Själv skulle jag behöva täcka halva köksgolvet för att det skulle vara värt det (vi har hund istället :D).

Vi har också ett sådant barn :D Och hund men som har magproblem så han får absolut inte äta vilket gör att vi ändå måste städa allt snabbt 😑

Lägger till äggula på hatlistan..
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 801
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 897
Småbarn Tankar, tips och input mottages tacksamt. Mitt barn (R), drygt 2 år gammal, började på fsk i september. Han har trivts bra hela tiden...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
15 637
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 354
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp