Boende i Piteå, försvunnen valp

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare petra_el
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 268
P

petra_el

Uppmanar boende i Piteå att hålla ögonen öppna och har man möjlighet så får man gärna hjälpa till att leta. Under annonsen på vår sida finns mer information och fortlöpande uppdatering så fort nåt dyker upp. Där finns även information om personer att kontakta om man vill hjälpa till att leta.

Ilex
Ras:
Vit Schäfer
Datum:
ChipID:
Beskrivning:
LITEN VIT SCHÄFERVALP 5 MÅNADER FÖRSVUNNEN! har sprungit bort i Rosvik mellan Piteå & Luleå. Valpen Bor/bodde hos fodervärdar i Piteå,men var på tillfälligt besök i Rosvik varifrån han försvann..

Han försvann vid 19.00 den 6/2 och har nu varit ute i kylan och ensamheten i över två dygn. Rädd, hungrig, kall och trött...Har ni sett eller hört något om valpen
Ring polisen 11414 valpen lyssnar till namnet Ilex.

Det börjar bli bråttom för den lille killen. Sist han sågs så var han på Trundövägen vid bron som går över Rosån

Stad/Ort:Piteå Kommun/Rosvik.

Kontaktinfo:Polisen 114 14

Uppdatering:
sist han sågs var han på Nörd Harahamn utanför Piteå, han har antagligen sprungit över isen dit

Sv: Boende i Piteå, försvunnen valp

Men lille killen,är han fortfarande inte upplockad?!
Har sett annonsen på Blocket.
Bild finns där för Pite-bor.
Hoppas han får komma in i värmen snart!

Ush då vad hemskt:(ni måste vara otroligt oroliga, hoppas ni hittar lillen snart då.!

Hade några bekanta som blev av med hund på det viset, tråkig historia :cry:, hoppas detta blir ett lyckligare slut..

Önskar dig all lycka

Senast ändrad:

tack tack, det är inte min hund utan jag driver en djurefterlysnings sida och hjälper till så gott jag kan med att sprida efterlsyningen efter önskemål om detta..

Bor ju i Luleå, men ska hålla ögonen öppna på vid gavel om jag far åt Pite-hållet.

Hoppas den lille killen blir hittad snart och att han mår bra! Det är ju så svinkallt nu så man undrar ju hur han mår :(

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hjälp
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..

Hästrelaterat

Tillbaka