Bönderna söker igen...

Jag tycker Hannes är lite obehaglig, det är nåt med hans ögon som gör att han känns lite platt. Tycker det var bättre idag än tidigare, men förut har han liksom inte haft något liv i ögonen. Jag hejar på Jim nu.

Så långt har jag inte kommit i min analys :o har så svårt att tänka att han är en riktig person och inte en karaktär i en film :angel:
 
Senast ändrad:
Den här säsongen har jag fastnat lite i en fundering runt Simon, om han möjligen är en avlägsen släkting till mig. Han bor i grannbyn till där min far växte upp och har samma efternamn... (och talar samma dialekt - och känns som en tvättäkta ölänning...) Känns ju som rätt stor sannolikhet för släktskap - men jag har ingen kontakt med den sidan av min släkt, varav en av kusinerna släktforskat noggrant - så jag kommer nog aldrig få svar på det. Och det spelar ju egentligen ingen roll, är ju bara att man blir lite nyfiken :p
 
Jag ska erkänna att jag trodde att Per skulle vara lite menlös och trist efter presentationsprogrammet (särskilt som tv4 fiskade efter fler brev till honom på sociala medier), men han verkar ju jättehärlig! Och jag hoppas fortfarande på Sofie eller Lina, de verkar vara bra tjejer som skulle kunna passa ihop med honom.
 
Jag ska erkänna att jag trodde att Per skulle vara lite menlös och trist efter presentationsprogrammet (särskilt som tv4 fiskade efter fler brev till honom på sociala medier), men han verkar ju jättehärlig! Och jag hoppas fortfarande på Sofie eller Lina, de verkar vara bra tjejer som skulle kunna passa ihop med honom.

Håller med! Per verkar ju helt underbar nu efter ett par avsnitt :)
 
Har nu kollat ikapp vem känner att jag har noll koll på nån....

Får nog ta en kväll och se om allt det känns bara rörigt just nu.

Per är den enda jag har lite uppfattning om. Störtskön ju :)
 
Jag läste nyss i en Bonde-grupp på fb att han Hans Erik som var en av Maries brevskrivare i tv4-playprogrammet tydligen varit med i Ensam mamma söker 2012. Då stod det att han var han 58 år, och nu i Bonde söker fru utgav han sig för att vara 60. Intressant ekvation:up:
 
Jag läste nyss i en Bonde-grupp på fb att han Hans Erik som var en av Maries brevskrivare i tv4-playprogrammet tydligen varit med i Ensam mamma söker 2012. Då stod det att han var han 58 år, och nu i Bonde söker fru utgav han sig för att vara 60. Intressant ekvation:up:
Nää men det stod väl att han var typ närmare 70? Vet att jag undrade vad hon skulle med en så gammal gubbe till.
 
Jag läste att det ska ha skett en otrohet i årets program. Försökte luska fram mer på nätet, men blir inte klok på om det enbart handlar om att bönderna kysser flera av deras utvalda istället för att hålla sig till en, eller om det handlar om en ren otrohetsaffär.

Någon som vet? :p
 
Tur att Per skickade ut Madeleine. Hon verkar riktigt ruskig i sitt kontrollbehov.

Håller med. Förstår att det måste vara jättesvårt när man nu är flera som dejtar samma och har kontrollbehov. Gillade henne från början men i det här avsnittet tyckte jag hon blev väldigt krävande och ställde lite väl höga krav eller vad man ska säga.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Anders Lindqvist, en pensionerad travtränare och kusk bosatt i Frankrike, gör oväntade känslosamma upptäckter när han deltar i Bonde...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Det har kommit ut en annons för ett jobb jag sökte för några år sedan. Omfattande rekryteringsprocess, jag var en av slutkandidaterna...
Svar
15
· Visningar
822
Senast: BernT
·
  • Artikel
Hästnyheter Kärleken frodas och växer, men fästmön pluggar på annan ort. För Hänt berättar Bonde söker fru-stjärnan Mikael Backstulid om den stora...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp