Börjar bli nervös

På onsdag är det medlemsträff för partiet och det är då de vill att jag ska hålla en presentation om skogsträdgård. Och min presentation kommer uppta typ 50% av träffen. Jag kan inte backa. Så idag måste jag få ihop en presentation som är leveransklar. Stommen finns men det är inte komplett. Sen har jag kontaktat två ställen där det finns anlagda skogsträdgårdar för allmänheten. Hoppas på svar i början av veckan så jag också kan berätta om dessa färdiga trädgårdar.

Men usch så nervös jag är.
 

Gick nog bra tror jag, trots att jag blev avbruten ett par gånger. Första gången för projektorn behövde justeras och andra gången för att det kom in en katt.

Sen fick jag lite frågor också.
Hoppas det kändes okej idag @Wille! Är övertygad om att du lämnade nyfikna tankar och nya kunskaper efter dig med din presentation 🙂
En del var redan pålästa på skogsträdgård så jag vet inte om jag kom med något nytt.

Men fick beröm för min powerpoint och för att jag talade tydligt.
 
Gick nog bra tror jag, trots att jag blev avbruten ett par gånger. Första gången för projektorn behövde justeras och andra gången för att det kom in en katt.

Sen fick jag lite frågor också.

En del var redan pålästa på skogsträdgård så jag vet inte om jag kom med något nytt.

Men fick beröm för min powerpoint och för att jag talade tydligt.
Det låter ju som att det gick bra! Och roligt att en del redan var pålästa inom skogsträdgård, då kanske ni tillsammans kan verka för att skapa en allmän i området ni hör till?
 
Det låter ju som att det gick bra! Och roligt att en del redan var pålästa inom skogsträdgård, då kanske ni tillsammans kan verka för att skapa en allmän i området ni hör till?
Ja, vi får se vad som händer. Jag har föreslagit att vi ska åka till Västerås och titta på vad de har anlagt där. Fick ju lite info från kommunen där så jag kunde berätta lite om det igår.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 104
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Behöver nog mest skriva av mig lite. Jag upplever mig väldigt sällan nöjd och tillfreds med livet. Just nu har jag hamnat i en riktig...
Svar
14
· Visningar
4 028
Senast: starcraft
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Oups, här kommer visst en spyboll... :o Sorry! Min mobiltelefon börjar fucka upp. Den är bara runt ett år gammal. Appar hänger sig och...
Svar
0
· Visningar
907
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Av någon outgrundlig anledning har jag anmält mig till en hopptävling som ridskolans ridklubb anordnar. :) Jag har aldrig tävlat förut...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ Australien
  • Ni som flyttat långt..
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp