börjes kardborre boots!?

Q

Qudexco

nån som har dem. brukar vanligt vis ha XF på bootsen men en del fs brukar funka!! är de stora?? är det skit dålig kvalite på dem??
 
Vet inte om du menar dom i gummi eller dom i neoprene med kardborre? Har dom i neoprene till min stora häst, tkr dom håller jättebra för det priset, visst kan det bli nåt litet hål (dock inte rakt igenom) efter ett tag, men använder boots varje dag oxå så det är väl inte så konstigt!
De passar nog bäst stl-mässigt på en stor häst eller en D-ponny, finns bara en stl (M) vad jag sett.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Är det någon annan som varit med om samma problem? Bor på en stor gård med cirka 200 kor. Därmed är det MYCKET kodynga, diverse pellets...
Svar
10
· Visningar
850
Senast: hastflicka
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 256
Senast: gulakatten
·
Övr. Hund Jag har en jaktlabrador, jag upplever att han är rätt van vid att träffa på hundar (på jaktträning så har han suttit i nya bilar med...
Svar
5
· Visningar
703

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp