Börjes katalogen 2013

Sv: Börjes katalogen 2013

Nu sitter ju rosetten i vägen, under där är en ring som käkremmen är fäst i. Har ingen närbild från andra sidan tyvärr.
 
Sv: Börjes katalogen 2013

Det lät ju jättebra! Nu är jag ännu mer sugen på ett. :)

Men vet inte hur jag ska göra med storleken.. du har inte möjlighet att mäta din nosgrimma mellan "sidostyckena"? :o :D
 
Sv: Börjes katalogen 2013

Jag kan skicka dig lite mått ikväll! Jag är iaf supernöjd med mitt! Och hästen med, inte stelt alls, bra spännen som är lätta att knäppa upp med. Jag har nosgrimman på sista hålet nu, det smalaste, den töjde sig lite då han fick beta med tränset. :D
 
Sv: Börjes katalogen 2013

Inte mkt uppdateringar i katalogen dom har mkt mera i butik k****backa är ju närmast om man ibland råkar ha vägarna förbi så blir det några fynd
 
Sv: Börjes katalogen 2013

Nosgrimman på salernatränset är 33 cm mellan sidstyckena, 78 cm hela nosgrimman, och 63 som smalast, alltså på innersta hålet i storlek full. Hoppas det hjälper lite.
 
Sv: Börjes katalogen 2013

jag beställde bara tråkiga saker.
den där H2O vattentanken, hästsalva och magic brush/3 st

vattentanken skall till växthuset, det andra för säkerhetsskull.. ifall jag blir med häst ;):o
 
Sv: Börjes katalogen 2013

Ni som köpt Salerna tränset!

Är nackstycket så ergonomiskt som de påstår? :) Ingen som vill lägga upp en bild på hur det ser ut i nacken?
 
Sv: Börjes katalogen 2013

Knapp lån

Stämmer det verkligen att det formiga schabraket de säljer kostar 95 kronor? är det en kopia???
Orginalet kostar ju över 1000kr....:confused:
 
Sv: Börjes katalogen 2013

Knapp lån

Stämmer det verkligen att det formiga schabraket de säljer kostar 95 kronor? är det en kopia???
Orginalet kostar ju över 1000kr....:confused:

Ja, de är äkta, fick hem mina idag ;). Troligen har Börjes fått köpa ett stort parti med utgående färger billigt. Nu mera är schabraken svarta med grått kantband och vit passpoal.
 
Sv: Börjes katalogen 2013

Nice, tack för svar, har sneglat på dem tidigare men det var lite för dyrt, 95 känns ju överkomligt:D
 
Sv: Börjes katalogen 2013

Hur är dem i storleken? :) verkar vara one size.

Rejält full. Provade med dressyrsadeln idag, och schabraket tog nästan i virveln på flanken. Och då var det ändå gott om schabrak framför sadeln. Lagom djupt, med marginal nedanför kåpan. Hästen är 160 cm och drar 145-155 i täcken, 17,5" sadel.
 
Sv: Börjes katalogen 2013

Ojdå...

Undrar hur det kommer se ut på min som drar 125 cm i täcke ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
233
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 368
Hästvård Behöver lite input! Häst som vid två tillfällen (med två år mellan) visat lättare koliksymptom denna tiden på året i samband med vårsol...
Svar
3
· Visningar
171
Senast: Sirap
·
  • Artikel
Dagbok Igår hade jag en jobbig kväll av div anledningar. Hade massor att göra men hjärnan löpte amok och med den kom ångesten. Började fundera...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp