Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter väldigt märkligt då det är precis lika mkt glasfiber i Boj's tak som tex Tule. Varför skulle det spricka? Transporterna är ju gjorda för det nordiska klimatet.
Måste bara ta tillfället i akt o fråga...är det någon som har hört talas om eller varit med om att taket spricker på Boj´s transporter?! Detta fick jag nämligen höra på "byn", har själv en Boj 220 utan sadelkammare (o har aldrig upplevt det, är inne på min andra Boj) men är i farten o ska byta upp mig till en Boj 225 SEH...o innan man lägger ut nästan 100 000 kr för en transport så vill man ju veta om det finns belägg för detta "snack"???
Den som inte vill skriva här får mer än gärna PM:a!
Eftersom jag har en Boj och har kört en Tule så är det så jag har uppfattat det. Och om man skall vara riktigt ärlig så tycker jag att Boj's tak känns kanske något tjockare till och med.
Ja, försöka går ju..:smirk:
Oj!har jag aldig hört talas om!
Ja..själv var man ju också i transportköpar tagen förut, men nu har de jag bor hos (bor i s-vall hemma hos vän och hennes fam. under studier=) gått å köpt en sprillans ny Christ Alu
Och eftersom båda våra storhästar åker på samma träning, så får båda hästar låna den![]()
Ja jag förstod det och jag menade inte att låta näsvis tillbaka.
Och smirken var till återförsäljaren.