Boj Bravo - 216-S

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare SirWillgott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 36
  • Visningar Visningar 15 393
Sv: Boj Bravo - 216-S

F*n.......... Transporten såldes i morse:(

Aja, men är fortfarande intresserad av Boj trailers så nu har jag fått reda på bra info iaf!:)

*kl*
Men om man inte gillar dörrar kan man ju skaffa bommar att ha istället.. borde ju kunna gå att byta rakt av. Jag har köpt bommar (har dörrar nu men vill kunna ha bommar om jag vill) men inte testat att sätta dit dom än...

jo det går! Som sagt, denna transport hade bommer, bl.a därför jag var intresserad:)

Måste bara ta tillfället i akt o fråga...är det någon som har hört talas om eller varit med om att taket spricker på Boj´s transporter?! Detta fick jag nämligen höra på "byn", har själv en Boj 220 utan sadelkammare (o har aldrig upplevt det, är inne på min andra Boj) men är i farten o ska byta upp mig till en Boj 225 SEH...o innan man lägger ut nästan 100 000 kr för en transport så vill man ju veta om det finns belägg för detta "snack"??? :confused:

Den som inte vill skriva här får mer än gärna PM:a!

Oj!:o har jag aldig hört talas om!

Ja..själv var man ju också i transportköpar tagen förut, men nu har de jag bor hos (bor i s-vall hemma hos vän och hennes fam. under studier=) gått å köpt en sprillans ny Christ Alu:love:
Och eftersom båda våra storhästar åker på samma träning, så får båda hästar låna den:D

Låter väldigt märkligt då det är precis lika mkt glasfiber i Boj's tak som tex Tule. Varför skulle det spricka? Transporterna är ju gjorda för det nordiska klimatet.

Låter väldigt märkligt då det är precis lika mkt glasfiber i Boj's tak som tex Tule. Varför skulle det spricka? Transporterna är ju gjorda för det nordiska klimatet.

Bara en fråga, inte för o vara näsvis men har du "mätt" tjockleken på glasfibern eller är det bara uppskattningsvis?!

Jag tycker också att det är konstigt om så skulle vara fallet, för B** profilierar ju sig som en hästtransporttillverkare för det nordiska klimatet! o de har ju gjort hästfinkor så länge jag kan minnas...! Så jag tycker också att det är konstigt! Kanske kan det bero på att personen som sa detta till mig själv är ÅF för ett annat utländskt märke o vill att jag ska köpa en sån istället. :smirk:

Eftersom jag har en Boj och har kört en Tule så är det så jag har uppfattat det. Och om man skall vara riktigt ärlig så tycker jag att Boj's tak känns kanske något tjockare till och med.

Ja, försöka går ju..:smirk:

Måste bara ta tillfället i akt o fråga...är det någon som har hört talas om eller varit med om att taket spricker på Boj´s transporter?! Detta fick jag nämligen höra på "byn", har själv en Boj 220 utan sadelkammare (o har aldrig upplevt det, är inne på min andra Boj) men är i farten o ska byta upp mig till en Boj 225 SEH...o innan man lägger ut nästan 100 000 kr för en transport så vill man ju veta om det finns belägg för detta "snack"??? :confused:

Den som inte vill skriva här får mer än gärna PM:a!

Vad har landat på taket då?
en elefant?

Eftersom jag har en Boj och har kört en Tule så är det så jag har uppfattat det. Och om man skall vara riktigt ärlig så tycker jag att Boj's tak känns kanske något tjockare till och med.

Ja, försöka går ju..:smirk:

Som sagt, det va inte för att vara näsvis...utan bara en stilla undran!

Oj!:o har jag aldig hört talas om!

Ja..själv var man ju också i transportköpar tagen förut, men nu har de jag bor hos (bor i s-vall hemma hos vän och hennes fam. under studier=) gått å köpt en sprillans ny Christ Alu:love:
Och eftersom båda våra storhästar åker på samma träning, så får båda hästar låna den:D

nja inte riktigt;) det är en christ comet deluxe:bump:
ridskolan därimot har köpt en alu!

Ja jag förstod det och jag menade inte att låta näsvis tillbaka.

Och smirken var till återförsäljaren.

Ja jag förstod det och jag menade inte att låta näsvis tillbaka.

Och smirken var till återförsäljaren.

Ickiz: No hard feelings! :D

Ja försöka går ju! ;) Nu har jag beställt mitt Boj Bravo 225 SEH! Leverans ca v 3....så det blir en sen julklapp!

jag köpte faktiskt mig en beg boj bravo förra veckan.en -90.den e gammal men helt nyrenoverad så ja e supernöjd. den e jättefin inuti o hästen gillar den o den ligger bra där bak..på bilen då alltå :angel:

boj.jpg

Jag har bara hört bra om Boj! Nästa transportbyte blir det allra helst en Boj.
Men du har väl kollat kvaliteten på väggar, golv mm så att det är OK? Köpt är köpt men din "gamla" såg rätt OK ut den med faktiskt ;)

Liknande trådar

Utrustning Har inte så mycket att göra utan sitter och klurar på färg och modell på träns och lädergrimma till denna fröken. Tänkte shoppa lite...
Svar
8
· Visningar
1 353
Senast: -moa-
·
S
Tävling *lägger tråden här men moderator får gärna flytta om den passar bättre på annan ort* Undrar vad ni tycker denna herre skulle passa i...
Svar
5
· Visningar
1 278
Senast: Mariiee
·
S
Utrustning Japp, nu är äntligen sadeln såld och ska skickas iväg på torsdag! Hoppas kunna åka till sadelutprovare på fredag, men fram tills... 2
Svar
25
· Visningar
2 767
Senast: SirWillgott
·
S
Utrustning Ja eftersom det (tyvärr) nästan alltid är tomt på "Övriga grenar" forumet så lägger jag min tråd här istället och hoppas på svar!:bump...
Svar
6
· Visningar
1 187
Senast: SirWillgott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka