Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Javet! Den e redan såld ska skicka iväg den på torsdag, och om den passar på köparens häst så tar hon den...
Nej, han har vuxit ur den och en vidare strlk kommer åka ner på manken
Min fina ,underbara, självköpta (dyrt för gymnasie elev) , supersnygga drömsadel är inte min längre
Får ärligt tårar i ögonen när jag tänker på de
--------------------------------------------------------------------------------------
Vad tror ni om denna sadel?
Knightrider Marchall: http://i65.photobucket.com/albums/h237/SirWillgott/KnightRidermarchall.jpg?t=1193794129
Kusligt lik Jacson Legano, som låg super på honom vid framvalv ,men var för böjd, och denna ser något kortare/rakare ut i bommen?
Har en Kentaur Priamos till mina halvblodsdamer som också har rejäla mankar och rak rygg vid arbete.
Supersadel och jag är bara så nöjd och hästarna med!
Nypris 10500 -12000:- så du får mkt sadel för pengarna.
Vill du ha hjälp med var de finns nya att se på bild,så skicka PM!
Finns flera modeller hopp,så att det passar ryttaren också!
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Hundavel & Ras Fast om jag startar en tråd för att fråga om andra användares erfarenheter gällande en viss ras är det ju just det jag vill ha och höra...