hmm...tänk värt..
hmm..okej det tycker du, grejen är den att jag varit aktiv på ridklubben länge och har privat lektioner i hoppning sedan 3 år tillbaka, samt att jag regelbundet tränar hoppning för Lena Berggren, dressyr för Elisabeth persbrandt..och är i själva verket nu av ridklubben blivit erbjuden en ridledar utbildning för Anne Persson(utsedd till sveriges bästa fälttävlans tränare) så tränar, det gör jag!!!!!!!
Det jag menade är att jag i uppgift tills på Måndag är att hålla en 30 min lång lektion som ämnet ska vara: Böjda spår, jag skall alltså gå egenom syfte, ryttarens sits, hästen svgheter, där skall det cokså vara en inledning, genomgång, moment övning, samt ett avslut,
och jag undrade då ifall någon kunde ge tips och ideér på upplägg, om det finns någon som har en rolig övning, mm...hur man på ett enkelt sätt kan ha en genomgång och så det går snabt!!!!
Tackar för tipset men eftersom jag redan tränar regelbundet 3 ggr i veckan, samt är en aktiv tävlingsryttare så tar jag faktiskt inte åt mig, men det var snällt att du komentera något iaf!!! /maria!