Bukefalos 28 år!

Bokmässan i Göteborg...

Jag ska! Ska ju köpa Backmans nya och få den signerad... Träffas?

Ja, såklart! Jag är ju där nästan hela tiden tack vare "jobbet" som bloggambassadör :) På torsdagen kanske jag måste vara på "vanliga" kontoret en del, men har tänkt försöka jobba från rummet på Mässan en del för att slippa flacka fram och tillbaks.

Ja, jag ska såklart! Har inte riktigt bestämt mig för vilken dag än, men det blir bara på helgen i år, tyvärr.

Kul! :D
 
Ska ju kanske till Göteborg på ett föredrad den 28e september.
"Bok & Bibliotek i Göteborg den 28 september" Är det den där mässan?
Tänkte lyssna på Melanie Joy.
 
Jag ska dit med skolan ( läser till bibliotekarie) den 25e (tror jag) och det ska bli så kul!!!!!!!! Har inga specifika planer på böcker att köpa eller författare att träffa dock.
 
Kul att det är många som kommer! Hoppas på att få hälsa på er :)

Miran, nu blir jag nyfiken, kanske vill du PM:a vad du heter så jag kan komma och lyssna på något?
 
Kul att det är många som kommer! Hoppas på att få hälsa på er :)

Miran, nu blir jag nyfiken, kanske vill du PM:a vad du heter så jag kan komma och lyssna på något?

Trodde att min anonymitet var helt körd efter den långa tråden om Bukeromanen härom året ...;) Pia Hagmar heter jag när jag inte är Miran.
 
Trodde att min anonymitet var helt körd efter den långa tråden om Bukeromanen härom året ...;) Pia Hagmar heter jag när jag inte är Miran.

Amen. Det visste jag ju egentligen, jag fick någon sorts brain freeze där. Jag tänkte ju till och med på det när jag bläddrade i programmet ganska så nyss. Tack!
 
Jag kommer troligtvis in på lördagen :) Får en gratisbiljett av jobbet (förstår inte varför egentligen :p )
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all...
Svar
3
· Visningar
420
Senast: Sassy
·
Mat Hej! Någon som har tips på pub/bar/restaurang i centrala Göteborg där de kan tänkas ha bra rom? Några släktingar ska dit i helgen och...
Svar
7
· Visningar
806
Senast: marengo
·
Mat Som rubriken säger, var kan jag köpa godaste glassen i Göteborg? :d
Svar
16
· Visningar
843
Senast: nullo-modo
·
Mat Vi är sugna på att gå ut och äta på kvällen när vi besöker Göteborg snart. Letar tips på restauranger i budget/mellanklass men som ändå...
Svar
7
· Visningar
619
Senast: Blossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp