Bollens första ulvlek!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men lynchen hade alltid stoppats om jag bombade mindre än 1 timme innan - kollat och dubbelkollat - både i lektråden :angel: och på ett tidigt stadium med LL

Ja om du hade bombat innan dl men då hade det ju stått 1-1 och lynchen hade skjutits upp, dvs oavgjort eller lottning. Lynchen uteblir ju inte, tror du missförstod LL.
 
Jo lynchen skulle ha stoppats, kollat och dubbelkollat!

Och idén var ju att ta ängeln så att det blev fritt käk sen
 
Jo lynchen skulle ha stoppats, kollat och dubbelkollat!

Och idén var ju att ta ängeln så att det blev fritt käk sen

Tror du missförstod, lynchen skjuts ju upp så röstningen sker med de som lever men den uteblir ju inte. Så har aldrig skett och jag och bollen skrev just om det innan leken. Att självmordsbombaren väljer att dö innan lynchen gör ju inte att lynchen uteblir, den förmågan att stoppa lynchen har den inte.
 
Fantastiskt slut när goda skrev om lottning och 50/50. Var det ingen av er som oroade er för att lyncha bombaren? (har inte läst precis allt, har bara mobilen)
Jag hade faktiskt slutat engagera mig i huruvida lottning eller nåt annat skulle spela roll när jag upptäckte att cirkus lyckats lura Idahoe och Mirtai. Jag insåg väl där att loppet var kört! :p
 
Tror du missförstod, lynchen skjuts ju upp så röstningen sker med de som lever men den uteblir ju inte. Så har aldrig skett och jag och bollen skrev just om det innan leken. Att självmordsbombaren väljer att dö innan lynchen gör ju inte att lynchen uteblir, den förmågan att stoppa lynchen har den inte.
håller m Niyama, jag och @bollen__ diskuterade samma sak, därför det var tvunget att vara en liten marginal så det fanns möjlighet att köra lynchen senare. Å inte att du kunde bomba 21.59 å personen som ledde el låg tvåa i lynchen lynchades kl 22.00...
 
håller m Niyama, jag och @bollen__ diskuterade samma sak, därför det var tvunget att vara en liten marginal så det fanns möjlighet att köra lynchen senare. Å inte att du kunde bomba 21.59 å personen som ledde el låg tvåa i lynchen lynchades kl 22.00...
Det kan vara jag som missförstod också, jag sa ju till cirkus att för att lynchen skulle kunna genomföras ändå så behövde hon bomba minst en timme före - alltså om hon bombade nära DL blev det inget av lynchen....så det kan va mitt fel också.
 
Jag tolkade det Bollen skrev precis så som Cirkus gjort. Om sprängning skedde inom en timma innan dl så skulle lynchen utebli
 
Det kan vara jag som missförstod också, jag sa ju till cirkus att för att lynchen skulle kunna genomföras ändå så behövde hon bomba minst en timme före - alltså om hon bombade nära DL blev det inget av lynchen....så det kan va mitt fel också.
ajdå, då kanske vi pratade om varandra när vi diskuterade - kanske jag som var otydlig. Jag skulle ha kollat en extra gång att vi tänkte lika...
 
Att tänka till en annan gång är att det blir enormt kraftfullt att både kunna självmordsbomba (och här garanterat god här ) och dessutom få lynchen inställd och man går direkt på nästa käk.
 
Att tänka till en annan gång är att det blir enormt kraftfullt att både kunna självmordsbomba (och här garanterat god här ) och dessutom få lynchen inställd och man går direkt på nästa käk.
tanken var inte att gå direkt på nästa käk, utan att lynchen skulle skjutas upp så alla hade möjlighet att rösta igen. Men jag å @bollen__ pratade om varandra när vi diskuterade...

Tur att vi inte hamnade i det läget helt enkelt :)
 
Fast jag tycker nog att det är upp till LL att bestämma. Nu visste de goda (eller iallfall en god :p) hur LL tänkte.

Men visst har Lobelia rätt i att ulvarna blir kraftfulla då. Tur att de goda lynchade den ulven som ulvarna ville lyncha denna gång :)
 
:cry::cry::cry:

Dumma @cirkus att spränga mig! :mad:
Och att, i vanlig ordning, lura mig helt åt skogen...:rage::rage::rage:
Jag tror ju typ alltid att du är god ju:meh:

Hädanefter kommer du alltid vara ond tills motsatsen bevisats:cautious:

Jag var för övrigt helt säker på att Mirtai var ond och Habina god ganska länge...:meh: Känns som att jag legat av mig en del sen sist...:banghead::banghead::banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 002
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 967
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 631
Senast: Klara
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 921
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp