Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska bli intressant att se vad Emtherlia hade för roll för jag misstänker att det blir hon som ryker.Jo nog är omröstningen intressant, hoppas jag satsade rätt, hade behövt specialgranska båda. Mina kandidater var liksom inte med och att sprida rösterna gynnar nog ulvarna mest här.
Jo nog är omröstningen intressant, hoppas jag satsade rätt, hade behövt specialgranska båda. Mina kandidater var liksom inte med och att sprida rösterna gynnar nog ulvarna mest här.
Under avd mesig så vet jag hur det känns.Alltså jag hann inte prestera en vettig teori på Q så snabbt som jag borde.....men jag tror ju att även Em är ond så jag hoppas att detta blir rätt nu.
vilka var det då? lika bra att skriva nu om jag ändå åker , litar inte på röstlistan iom fårulven, den kan snabbt ändra sig! Eller så har de fest i lyan och det stod mellan två goda rentav!!Mina kandidater var liksom inte med
Ska bli intressant att se vad Emtherlia hade för roll för jag misstänker att det blir hon som ryker.
Vilken gubbe passar?Under avd mesig så vet jag hur det känns.
Jag tror snarare på två onda. Men jag är inte säker alls så det är spännande!Det är så pass jämnt att ulvarna kan bestämma vem som ryker om de är smarta. Risken är dock att vi har 2 goda![]()
TLV och idaho, enligt de teorier jag skrivit (Idahoe främst för att hon är möjlig motkandidat till BSF) är väl de jag närmst misstänkt men har någon till av de jag inte hunnit granska.vilka var det då? lika bra att skriva nu om jag ändå åker , litar inte på röstlistan iom fårulven, den kan snabbt ändra sig! Eller så har de fest i lyan och det stod mellan två goda rentav!!
Ja det kan vara två onda också, allt är möjligt.Jag tror snarare på två onda. Men jag är inte säker alls så det är spännande!![]()
varför då? Jag känner mig ju väldigt utsatt, så klart jag reagerar?Det där är ju bara tramsigt.
Misstankarna är väl inte så värst starka mot någon av dem. Det var dock mycket intressant att Q genast hakade på om TLV.TLV och idaho, enligt de teorier jag skrivit (Idahoe främst för att hon är möjlig motkandidat till BSF) är väl de jag närmst misstänkt men har någon till av de jag inte hunnit granska.
Uppdatering!
Emtherlia var bybo!
NattDL 10.30
DagDL 22.00
Kan du utveckla, förstår inte hur du menar?Trist att vi inte fick en ond...
Men ve e katten om det inte stärker mina misstankar mot Q. Hade jag varit ond och kunnat välja att få ut en nykomling eller en mer rutinerad spelare så hade jag valt den mer rutinerade. Om nu inte ulvarna tänkte ett varv extra.