Sv: bomlös sadel
i och med att du skrev till mig så får man ju anta att det var i någon liten vinkel riktat till mig.
Sen är ju itne det lätt att bevisa.
vi ahr precis diskuterat vikten av att skriva övertydligt här innan *skratt* ja jag är arbetslös för det mesta och har fortfarande den åsikten jag har mest pga att Jag är mån om min hästs bästa vilket IBLAND innebär stora utgifter., du har inte den åsikten, alltså borde du inte ta åt dig och bli grinig över det. Förhoppningsvis vet du precis vad du gör och jag är defintivt inte ute efter att säga åt nån hur de ska sköta sitt liv. människan frågade om bomlösa sadlar och jag gav min åsikt sen har det spårat ur fullständigt här.
NU TYCKER JAG ATT VI RESPEKTERAR TRÅDSKAPAREN OCH DISKUTERAR SADLARNA ISTÄLLET ELLER?
Du får gärna visa var EXAKT jag gjorde personliga påhopp på DIG. Om du läser noggrant en gång till ser du nog att jag inte någonstans skriver viken kategori människor du tillhör, utan att jag skrev att de allra flesta som skriver som du gör lever på ett visst sätt. Om du då inte tillhör dem, så vet du ju också hur svårt det kan vara att få det till att gå ihop sig ibland, och att pengarna ibland måste räcka till många olika saker.
i och med att du skrev till mig så får man ju anta att det var i någon liten vinkel riktat till mig.
NU TYCKER JAG ATT VI RESPEKTERAR TRÅDSKAPAREN OCH DISKUTERAR SADLARNA ISTÄLLET ELLER?