JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hoppning
Trådstartare
Trådstartare
Dessan_v
Startdatum
Startdatum
1 Jul 2008
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
686
Nu är det såhär att jag är väldigt obekant med sadlar osv, men jag undrar ifall någon skulle kunna svara på min fråga
Vilken bomvidd i Prestige golden star motsvarar Wintecs blåa järn?
Eller om jag ställer om frågan lite; har sett i en annons en Prestige GS där bommen värmts om och är nu 37+/38 vid - var motsvarar det i wintecs järn?
Är lost i sadledjungeln
Tacksam för svar!
Sv: Bomviddsfråga!
vill v'ldigt gärna ha svar ifall nån kan hjälpa mig
Utrustning
Har verkligen ingen koll på det här med sadlar så jag provar här. Har precis köpt en d-ponny och fick med en Prestige Golden Star som...
Utrustning
Hej kära buke!
Jag har ett litet dilemma som både jag och mina sadelkunniga vänner är väldigt förvirrade i.
Har en Prestige Roma som...
Utrustning
Danska fröken är inte helt enkel när det kommer till sadlar. "Min" sen många år betrodda sadelutprovare har dessutom slutat och jag har...
Utrustning
Hej!
Har letat sadel ett tag nu till min ponny, men tyvärr utan framgång. Haft problem med en skum hälta hela hösten (som visade sig...
2
Kalkavlagring i öga-fråga om expertis
Hundhälsa Intressant. Är det en fosfatbindare du behöver, dvs är fosfathalten i blodet för högt? Många fosfatbindare innehåller kalcium och ökar...
Malibu_Stacy
12 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 208
Hund
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Då passar jag på att tipsa (om du kan tänka dig bc) om vallhundsförmedlingen.
Ibland dyker där upp fina bcs som inte håller för...
Pilot
13 minuter sedan
Svar: 340
Visningar: 35 061
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Jag har lyckats förlägga vaccinationsintyget med första dosen hon fick vid 8 veckor. Hon fick 12-veckorssprutan idag och vet gav mig ett...
Bluefish
14 minuter sedan
Svar: 970
Visningar: 70 897
Hund
Ofräsch häst?
Ridning Ja, är ni flera som rider så är det ju superviktigt att den ena vet vad den andra gör. Annars kan det bli väldigt tokigt för hästen.
Sirap
12 minuter sedan
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Definitivt! Vi har ju en liknande situation med Zarre, han är också hagprydnad men där har vi ju inte hittat vad som är fel, bara en...
WildHorse
17 minuter sedan
Svar: 852
Visningar: 67 048
Vård