Bukefalos 28 år!

Bonde söker fru 2014

Det gör jag :up:

Kom att tänka på en annan deltagare som hade varit roligt att få se i en återblick, hon Hanna som var med i början från Falköping, finns säkert fler som man glömt bort nu men kom att tänka på henne :)
Ja det är ju massa bönder efter 9 säsonger, men Hanna och hennes kossor och hundar verkar må bra :up:
 
Ja det är ju massa bönder efter 9 säsonger, men Hanna och hennes kossor och hundar verkar må bra :up:

Va kul att hon fortfarande håller på med mjölkkorna det är ju så många som lägger ner, men tyckte mig höra att hon träffat någon och det var ju också kul :) Var inte hon väldigt ung när hon var med, 21 ungefär?
 
Va kul att hon fortfarande håller på med mjölkkorna det är ju så många som lägger ner, men tyckte mig höra att hon träffat någon och det var ju också kul :) Var inte hon väldigt ung när hon var med, 21 ungefär?
Jo nåt sånt, hon är ju 28 nu.
 
Kanske har diskuterats redan, men kom att tänka på det nu när det var tillbakablick...

När damerna skulle flytta in hos Peter fick ju han nån kontroll, visst var den kvinnliga kontrollanten en av de tidigare bönderna? Nån som minns henne, lite lockig som jag har för mig träffade en jättego tjej i programmet.
 
Kanske har diskuterats redan, men kom att tänka på det nu när det var tillbakablick...

När damerna skulle flytta in hos Peter fick ju han nån kontroll, visst var den kvinnliga kontrollanten en av de tidigare bönderna? Nån som minns henne, lite lockig som jag har för mig träffade en jättego tjej i programmet.
Är det hon Johanna som du tänker på?
 
Kanske har diskuterats redan, men kom att tänka på det nu när det var tillbakablick...

När damerna skulle flytta in hos Peter fick ju han nån kontroll, visst var den kvinnliga kontrollanten en av de tidigare bönderna? Nån som minns henne, lite lockig som jag har för mig träffade en jättego tjej i programmet.
Jag kollade igenom programmet nu för att se ;), men nej det var inte hon från Bonde söker fru. Lik dock!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: Gunnar
·
Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 041
Senast: Halona
·
Tjatter Det är klart vi ska ha en tråd för höstens bästa händelse - Bonde Söker Fru. Tittade ni på premiäravsnittet igår? Vad tyckte ni?
7 8 9
Svar
167
· Visningar
16 799
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Hej! Hur tar jag steget för att faktiskt söka vård för att man mår dåligt psykiskt? I grund och botten handlar det om något som...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp