Bonde Söker Fru 2021

Alltså Heidi är helt verklighetsfrånvänd. Rätt obehaglig faktiskt. Och Peja som blir livrädd för att det kan bli drama. Skärp dig karlslok!
Nej han är också rätt obehaglig.
Backis och Daniel är urgulliga. Jag blir så glad när dom ser tjejerna som inte själva är så bra på att lyfta fram sig.
Filip är mest meh för mig.

Calles förklaring om hur han betedde sig på festen var rätt lam.
För det första "jag ber om ursäkt för att ni känner så" är ingen ursäkt och att han är social till den grad att han missar att umgås med dom han är där för att lära känna och dejta är väl lite dumt.
Men han känns definitivt mer som en flygvärd än som en bonde.
 
Blev inte sånt drama hos Peja som hintades om. Heidi borde ju åka vid hans nästa val. Sen kändes han väl angelägen att verkligen kyssa Benita. Backis är ju bäst och gjorde rätt val tycker jag. Backis hoppas jag kommer välja den mörka i glasögon. Daniel kändes lite ointresserad av tjejen som tog med han på dejt. Hoppas han kommer välja Klara.
 
Blev inte sånt drama hos Peja som hintades om. Heidi borde ju åka vid hans nästa val. Sen kändes han väl angelägen att verkligen kyssa Benita. Backis är ju bäst och gjorde rätt val tycker jag. Backis hoppas jag kommer välja den mörka i glasögon. Daniel kändes lite ointresserad av tjejen som tog med han på dejt. Hoppas han kommer välja Klara.
Läskigt då Peja nästan tvångskysser sina damer. Det kändes som noll romantik i luften igår och så bara grabbade han tag i henne och kysste henne. Hua :wtf::eek:
 
Jag såg ikapp alla avsnitt jag missat av Kärlek åt alla. Tyckte den nya killen hos Jenny verkade sjyst, men alltså vad gör han där? Söka till nån som inte är flyttbar, och direkt gå in med inställningen att han misslyckats i tidgare relationer för att han är så hemmakär... eh jaha?
Blev lite lätt illmående av allt masserande. Tur att jag inte är en deltagare, jag hade sprungit åt andra hållet direkt. Håller med Jenny - känns lite tidigt för sånt :o
 
Kan Peja sluta hålla fast sina tjejer när han ska kyssa dem? :cautious: Och kan han snälla skicka hem Heidi så snart det går...

Vem köper liksom nya matchande badbyxor till killen man precis börjat dejta? :banghead:O_o

Jag tycker att de förtjänar varandra han och Heidi. Det kändes så falskt och löpande band-aktigt när han tog med dem en efter en ut på stranden i solnedgången och talade om för dem att nu var det minsann romantiskt innan han höll fast dem och tvångskysste dem :yuck:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
344
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
1 922
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp