Bonde Söker Fru 2021

Alltså Peja! :bag: Jag börjar känna mer och mer att han lika gärna kan behålla Heidi för dom andra tjejerna förtjänar verkligen något bättre!

Att han t.o.m. frågar Heidi om hon är farlig säger ju allt att han verkligen INTE ska starta en relation med henne…

För övrigt så måste jag säga igen att Backis är ju verkligen en helt fantastisk människa! :love: Han är den jag hoppas mest på att han hittar rätt och evighetslång kärlek! ❤️
 
Vem köper liksom nya matchande badbyxor till killen man precis börjat dejta? :banghead:O_o

Jag tycker att de förtjänar varandra han och Heidi. Det kändes så falskt och löpande band-aktigt när han tog med dem en efter en ut på stranden i solnedgången och talade om för dem att nu var det minsann romantiskt innan han höll fast dem och tvångskysste dem :yuck:
Innan men ens börjat dejta t.o.m :meh: Det tyckte jag var creepy!
Först trodde jag att Heidi var lätt ironisk och rak som person, jag skulle nog kunna upplevas lika tror jag. Men sen började det komma läskiga kommentarer, som att "segra" och att hon upplevde drama och konflikter - men ingen annan har gjort det (det har hon sagt i flera avsnitt).

Jag håller helt med dig om "löpande-band-pussandet" :wtf: Snack om tvångshångel... och jag tyckte att Camilla såg allt annat än bekväm ut. Själv skulle jag fly all världens väg om någon försökte tvinga till sig pussar på det där viset :yuck:
 
Alltså Heidi är helt verklighetsfrånvänd. Rätt obehaglig faktiskt. Och Peja som blir livrädd för att det kan bli drama. Skärp dig karlslok!
Nej han är också rätt obehaglig.
Backis och Daniel är urgulliga. Jag blir så glad när dom ser tjejerna som inte själva är så bra på att lyfta fram sig.
Filip är mest meh för mig.

Calles förklaring om hur han betedde sig på festen var rätt lam.
För det första "jag ber om ursäkt för att ni känner så" är ingen ursäkt och att han är social till den grad att han missar att umgås med dom han är där för att lära känna och dejta är väl lite dumt.
Men han känns definitivt mer som en flygvärd än som en bonde.
Jag tycker också Heidi är väldigt märklig, men kom ihåg att det är TV och att det kan klippas och vinklas för att framställa ngn på ett viss sätt
 
Jag misstänker att produktionen går in och mer eller mindre kräver lite hångel. Typ: Kom igen, nu får ni allt pussas och kramas lite så det blir lite bra TV …
Fast jag menade traktorkörningen. Hon var väldigt vårdslös och om han hade ramlat av hade det kunnat gå väldigt illa.

Men även om hånglet inte är livsfarligt är Peja ändå obehaglig i sitt hånglande. Kan inte tänka mig att någon vill se på det.
 
Fast jag menade traktorkörningen. Hon var väldigt vårdslös och om han hade ramlat av hade det kunnat gå väldigt illa.

Men även om hånglet inte är livsfarligt är Peja ändå obehaglig i sitt hånglande. Kan inte tänka mig att någon vill se på det.
Håller med om traktorkörningen! Återigen tror jag det handlar om att göra ’bra tv’.
Vad jag vill säga är att man hela tiden behöver förhålla sig till att detta är ett underhållningsprogram som säkerligen både styrs på plats och som sedan klipps och redigeras i efterhand. Därför får man vara lite försiktig när man drar slutsatser kring de man ser …
 
Håller med om traktorkörningen! Återigen tror jag det handlar om att göra ’bra tv’.
Vad jag vill säga är att man hela tiden behöver förhålla sig till att detta är ett underhållningsprogram som säkerligen både styrs på plats och som sedan klipps och redigeras i efterhand. Därför får man vara lite försiktig när man drar slutsatser kring de man ser …
Jaa..
Självklart, lika lite som man ska tro rakt av på allt annat här i världen.
Men dom kan inte klippa det HUR mycket som helst. Det man ser och det som sägs har ändå hänt. Även om dom skulle vara helt ressigerade skådespelare kan man ha en åsikt om vad som händer i rutan.
Jag tycker tex att de flesta kyssar på tv är otrevligt att se. Vissa mer än andra.
 
Håller med om traktorkörningen! Återigen tror jag det handlar om att göra ’bra tv’.
Vad jag vill säga är att man hela tiden behöver förhålla sig till att detta är ett underhållningsprogram som säkerligen både styrs på plats och som sedan klipps och redigeras i efterhand. Därför får man vara lite försiktig när man drar slutsatser kring de man ser …
Jaa..
Självklart, lika lite som man ska tro rakt av på allt annat här i världen.
Men dom kan inte klippa det HUR mycket som helst. Det man ser och det som sägs har ändå hänt. Även om dom skulle vara helt ressigerade skådespelare kan man ha en åsikt om vad som händer i rutan.
Jag tycker tex att de flesta kyssar på tv är otrevligt att se. Vissa mer än andra.
Helt klart. Och den som sig i leken ger får leken tåla …
Själv skulle jag aldrig ställa upp i ngt liknande, men jag älskar programmet
 
Veckans avsnitt lämnade mig ganska oberörd.

Lina är fortsatt gullig men kan ev bli lite dryg? Tänkte på när hon kastade hö på Filip.
Daniel och Backis verkar fortsatt vara bra killar.
Peja och Heidi höll sig relativt lugna men hon ser väldigt sur ut hela tiden och det skiner igenom lite att de andra kvinnorna där har lite svårt för henne.

I kärlek för alla så var Calle dragen igen.
Jenny verkar ha bestämt sig för Tom och de andra hamnar utanför.
David bjöd på lite drama och har nog en hel del jobb med sig själv innan han kan hamna i en sund relation.
 
Såg det igår men måste se om för jag kan inte riktigt ta in allt nu.

Alltså Daniel..... stackarn kan han ha fulare dialekt? Och detta får jag säga eftersom jag själv bor på schlätta men att höra på den TV det bara kryper i kroppen på mig. Nästan så jag måste sätta ner ljudet.
Tyckte inte det i början men nu så bara isch Låter vi sådär?

Skönt att Heidi åkte hem även om jag inte är så förtjust i Peja
Jag har så svårt att se att allt det här spelas in på mindre än en vecka så det är snabba puckar och blir ju väldig forcerat.

Nej dags att titta om på allt. Känner att jga missat det mesta från Filip och nästan bara sett Daniel och Peja eller så är det att det är de 2 jag kommer ihåg mest. :rofl:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
344
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
1 922
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp