Bukefalos 28 år!

BONES (ulvlek)

Du skrev nåt om att du inte fick vara med först. ;)
ah
ja det stämmer men meningen med det hela var inget annorlunda egentligen
utan mer att jag inte har nån att byta nick med
vilket jag tyckte var fuffens..
Insåg att formuleringen var olycklig och ändrade den väääldigt snabbt pga av det.
så snabbt att du inte ens lyckades fånga den på citat
Och jag erkänner den för att ingen ska få för sig nåt annat!
 
ah
ja det stämmer men meningen med det hela var inget annorlunda egentligen
utan mer att jag inte har nån att byta nick med
vilket jag tyckte var fuffens..
Insåg att formuleringen var olycklig och ändrade den väääldigt snabbt pga av det.
så snabbt att du inte ens lyckades fånga den på citat
Och jag erkänner den för att ingen ska få för sig nåt annat!
Äh, jag kör ju OT-färg. :)
 
Har hittat hit men ögonen går i kors så jag får lägga in mig mer imorgon känner jag.
Har en småtting med feber och som är väldigt mammig men jag ska göra mitt bästa för att kunna vara med och leka :)
 
Q verkar få med sig LenaH i racet om mest inlägg. De har också en ytterst (o)misstänkt konversation kring ändrade inlägg och bytta nick... Hmm... :p

Jag har sett pilot-promon, blev inte jättemycket klokare men det verkar ju "typ" vara en blandning av NCIS och Sherlock - och de har jag ju sett! :D
 
Q verkar få med sig LenaH i racet om mest inlägg. De har också en ytterst (o)misstänkt konversation kring ändrade inlägg och bytta nick... Hmm... :p

Jag har sett pilot-promon, blev inte jättemycket klokare men det verkar ju "typ" vara en blandning av NCIS och Sherlock - och de har jag ju sett! :D
Bara att sätta igång. Det finns 10 säsonger att se :p
 
Q verkar få med sig LenaH i racet om mest inlägg. De har också en ytterst (o)misstänkt konversation kring ändrade inlägg och bytta nick... Hmm... :p
Jag är tyvärr ingen stayer på den fronten... Jag är bara understimulerad just ikväll och behöver hålla tankarna borta. Förhoppningsvis går det över så jag kan återgå till min vanliga laidback-stil.
 
Q verkar få med sig LenaH i racet om mest inlägg. De har också en ytterst (o)misstänkt konversation kring ändrade inlägg och bytta nick... Hmm... :p

Jag har sett pilot-promon, blev inte jättemycket klokare men det verkar ju "typ" vara en blandning av NCIS och Sherlock - och de har jag ju sett! :D
Och så postades föregående inlägg innan jag var klar såklart, men för att slippa debatten om ändrade inlägg så fortsätter jag på ett nytt.

Hur funkar mediet, får det en ledtråd från varje döing då eller en slumpad? Försöker komma ihåg om jag spelat med det förut, men det var isåfall lääänge sen. :o

Nu ska jag sova. Godnatt på er! :)
 
Har hittat hit men ögonen går i kors så jag får lägga in mig mer imorgon känner jag.
Har en småtting med feber och som är väldigt mammig men jag ska göra mitt bästa för att kunna vara med och leka :)

Haha oups :o LÄSA in mig inte lägga haha detta satans otyg som kallas autocorrect alltså :rage:
 
Jag är tyvärr ingen stayer på den fronten... Jag är bara understimulerad just ikväll och behöver hålla tankarna borta. Förhoppningsvis går det över så jag kan återgå till min vanliga laidback-stil.
Vi som inte alltid kan leka på heltid är glada för det :) Fatta ångesten i de lekar när man kommer in ett par timmar innan DL och har 3-400 olästa inlägg plus att det hela tiden fylls på! :eek::crazy:
 
Och så postades föregående inlägg innan jag var klar såklart, men för att slippa debatten om ändrade inlägg så fortsätter jag på ett nytt.

Hur funkar mediet, får det en ledtråd från varje döing då eller en slumpad? Försöker komma ihåg om jag spelat med det förut, men det var isåfall lääänge sen. :o

Nu ska jag sova. Godnatt på er! :)

Det kanske är den som dör vid DL som mediet får info av (om?) ?
 
Och så postades föregående inlägg innan jag var klar såklart, men för att slippa debatten om ändrade inlägg så fortsätter jag på ett nytt.

Hur funkar mediet, får det en ledtråd från varje döing då eller en slumpad? Försöker komma ihåg om jag spelat med det förut, men det var isåfall lääänge sen. :o

Nu ska jag sova. Godnatt på er! :)
hm
enligt beskrivningen både i lekstarten ( tillika samma i beskrivningen i anmälningstråden står det så här)
Dr. Temperence Brennan "Bones" (Medium) Är en speciellt känslig person som kan uppfatta budskap från de döda. En gång per speldygn kan mediet få ledtrådar från döda spelare genom visioner eller drömmar. Mediet väljer alltså själv om denna vill
veta något inför en lynchning, eller inför ulvanätterna. Visionen eller drömmen kommer till mediet vid respektive deadline.

vad jag vet har jag bara spelat med medium en gång tidigare och den gången så fick alla döda lägga meddelanden i "säcken" som sedan LL lottade mellan en rad för mediumet att ta del av-
@TeamLundVer hur har du tänkt dig denna gången?
 
hm
enligt beskrivningen både i lekstarten ( tillika samma i beskrivningen i anmälningstråden står det så här)


vad jag vet har jag bara spelat med medium en gång tidigare och den gången så fick alla döda lägga meddelanden i "säcken" som sedan LL lottade mellan en rad för mediumet att ta del av-
@TeamLundVer hur har du tänkt dig denna gången?
Precis som du skriver så kommer alla döda få lägga meddelanden och så kottar jag vilket mediet kommer få
 
Q verkar få med sig LenaH i racet om mest inlägg. De har också en ytterst (o)misstänkt konversation kring ändrade inlägg och bytta nick... Hmm... :p
bara för tydlighetens skull
Jag HAR ingen agenda att ligga i toppen av inläggsstatistiken. jag är precis likadan IRL, som jag är i lekarna- snabb till tanke- snabb till handling ( de som träffat mig kan intyga detta:p )
och tror @Paddington lyckats samla det hela i ett enkelt uttryck- jag har svårt att låta bli att kommentera / svara på allt:o
Jag får skylla mig själv som erkände ett ändrat inlägg, om det verkar misstänkt..... ffa som det inte ens är fångat med citat.....
 
Jag har hittat hit och hade tänkt skriva något smart svar på att @LenaH hade snott mitt nick men min tankeförmåga är inte på topp just nu, kräftskivor är förödande på den punkten... Jag har tappat bort ett par timmar, vi ringde våran chaufför halv elva och helt plötsligt var klockan halv ett? O_o Men jag har haft otroligt trevligt! :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
29 732
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp