BONES (ulvlek)

:banana: Fast hade jag inte haft helt uruselt internet så hade jag nog försvarat mig bättre, även om det var ganska bra ändå i slutändan eftersom @LenaH mer eller mindre blev godförklarad för att hon röstade ut mig! :rofl:
Alltså Snurris, förlåt!! Men din roll hjälpte oss ju enormt mycket! Vi hade ingen aning om att du var spionen...

Jag kunde inte föreställa mig att du fått den rollen IGEN!! :rofl:
 
+ @Habina - jag hade för mig att ni fått vara kvar länge på sistone? Hoppas det iaf! :)

Helt ok! Jag sade faktiskt till bollen__ att jag trodde att jag skulle bli käk, eftersom jag varit med så länge i så många lekar. Jag blir inte ledsen av att bli käkad, det är ju en lek. :) Däremot är det roligt med sådana här lekar när man får fortsätta vara med ändå.
 
Helt ok! Jag sade faktiskt till bollen__ att jag trodde att jag skulle bli käk, eftersom jag varit med så länge i så många lekar. Jag blir inte ledsen av att bli käkad, det är ju en lek. :) Däremot är det roligt med sådana här lekar när man får fortsätta vara med ändå.
Ja det var det jag tyckte med mediet! Nu hade vi ju ingen aning om att det var just mediet vi käkade natt två... :o
 
Jarå,
jag var ju ond sist och då brukar jag överleva ett bra tag om jag inte blir siad ;) Det var ju Q som blev siad då.
Jag gick tillbaka och kollade nån lek faktiskt och det var en av anledningarna att Fia, Lobelia och nån mer blev sparad. @Lobelia försökte vi med natt tre men då gick vi bet! Åas gav det oss ju svaret på vem ängeln var för ingen ängel vid sina sinnen skulle väl ha skyddat Lobelia efter Q-lynchen! :p
 
Helt ok! Jag sade faktiskt till bollen__ att jag trodde att jag skulle bli käk, eftersom jag varit med så länge i så många lekar. Jag blir inte ledsen av att bli käkad, det är ju en lek. :) Däremot är det roligt med sådana här lekar när man får fortsätta vara med ändå.
Och just det, du var ju tvilling också!
Nej det är helt ok att bli käk men vi vet ju alla att det inte är dunderskoj när man blir käkad/lynchad dag 1 eller 2 i väldigt många lekar i rad. :)
 
Alltså Snurris, förlåt!! Men din roll hjälpte oss ju enormt mycket! Vi hade ingen aning om att du var spionen...

Jag kunde inte föreställa mig att du fått den rollen IGEN!! :rofl:
Snart vill jag vara med i en lya från början igen!:meh: Det är helt omöjligt att vara ond utanför, hur mycket ska man försvara sig, vilka är egentligen onda och hur hjälper man dem bäst? Det fånigaste den här gången var att jag inte ens lyckades se alla de andra rösterna och inläggen utan enbart den rösten du hade lagt på mig, och något sa mig att du var ond men samtidigt hade jag inget annat att gå på... Men det blev ju bra! :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
29 525
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp