BONES (ulvlek)

Och för det hade jag dig som medium/ ond ;)
Så när cirkus åkte var jag hyfsat säker på det andra alternativet
Bara att jag snöade in på Lobelia och FiaM :banghead:
Varför i hela fridens namn godförklara de du på så vansinnigt konstiga /lösa grunder. Jag hade inga direkta misstankar mot dig förrän du skrev det, det var ju helt omöjligt för spionen att ha kunnat få fram informationen.
 
Varför i hela fridens namn godförklara de du på så vansinnigt konstiga /lösa grunder. Jag hade inga direkta misstankar mot dig förrän du skrev det, det var ju helt omöjligt för spionen att ha kunnat få fram informationen.
Tilt i hjärnan
Hjärnsläpp
Tidsbrist
Hm
Vad kan jag mer skylla på :idea:
 
Fast jag hade en tanke om idahoe som bm och då var det ju inte omöjligt att spionen fått veta efter DL 1 vem bm röstade på.
Äh. Jag tror jag kryper ner i dygnstan och skäms till nästa lek börjar och hoppas på bättre hjärnverksamhet då
:crazy::p
 
Tilt i hjärnan
Hjärnsläpp
Tidsbrist
Hm
Vad kan jag mer skylla på :idea:
Hade du typ hålla tyst hade jag knappast röstat på dig, eller åtminstone gått med på att det var tokigt, men du fram härdade eller rättare sagt ignorerade frågorna. Ulv igår har du nog aldrig varit men ändå ville jag lyncha Idahoe, men ingen trodde på mig där.
 
Hade du typ hålla tyst hade jag knappast röstat på dig, eller åtminstone gått med på att det var tokigt, men du fram härdade eller rättare sagt ignorerade frågorna. Ulv igår har du nog aldrig varit men ändå ville jag lyncha Idahoe, men ingen trodde på mig där.
Jag var på Liseberg och prioriterade det före leken
Jag brukar ju försvara mig till sista blodsdroppen annars hur kört det än verkar ....
 
I vissa lekar är man sämre än andra :p

Och är man så skum som Q var i denna så förtjänar man att åka. Å andra sidan så har i allfall jag lärt mig ännu ett lex Q - en jävligt skum Q som gör precis en massa saker jag kan tänka mig att en ond Q gör - kan lika gärna vara god :laugh:
 
I vissa lekar är man sämre än andra :p

Och är man så skum som Q var i denna så förtjänar man att åka. Å andra sidan så har i allfall jag lärt mig ännu ett lex Q - en jävligt skum Q som gör precis en massa saker jag kan tänka mig att en ond Q gör - kan lika gärna vara god :laugh:
nåja några poäng avklarade iaf;)
ska bara få godkänt på C-uppsatsen:cool:
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
29 525
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp