Bonniers trafikskola (igen)!!

C

creamy

Igår skapade jag en användare och körde på den. Sen stängde jag ner programmet när jag var klar.. Hur kommer jag in i min användare?? Det står att man bara ska logga in men det är ju lätt. Nu har jag en till användare fast jag skrev in samma lösen och användare.
Alltså, när man startar programmet kommer man bara till registrera ny användare (som igår). Det står att man bara ska skriva in anv och lösen men då fick jag som sagt en ny.
Jag blir tokig. Jag satt fan i nio timmar och tränade igår. Orka börja om!

Så, var loggar jag in - ni som använt detta? :confused: :confused:
 
Sv: Bonniers trafikskola (igen)!!

hmm, konstigt. när jag ska logga in så skriver jag ju bara in användarnamnet och lösenordet och sen är man där inne... hm.
 
Sv: Bonniers trafikskola (igen)!!

haha, min förra användare har inte blivit sparad så allt det försvann. Nu har jag börjat om igen för nu finns logga in funktionen...
Kuljul. Men då får jag repetition i alla fall :angel:
 

Liknande trådar

Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 246
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 646
Senast: Mabuse
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 910
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Jo, jag ville ju öva på problemlösning när jag flyttade hit. Jag vet att jag sa det. Men jag tänkte mig nog mer problemlösning genom att...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp