Boots från Hööks till fånghäst

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare piggis_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 233
P

piggis_83

En kompis till mig har en fånghäst o har köpt boots från Hööks. Kan dom heta Boa? Tror dom va rätt dyra, det är såna som täcker hela hoven, hoppas ni fattar vilka jag menar! Hon ska ha dom när hon rider (ja försiktigt då ju när hästen inte har problem med fång), men hon undrar dels hur hårt spännena ska sitta? Det är tydligen 2 spännen. Och sen hur man ska sköta dom för att dom ska hålla så länge som möjligt?

Om det är nån som har såna boots, eller vet ändå, så vore jag o hon tacksamma….!

Sv: Boots från Hööks till fånghäst

Det är Old Macs boots, det är de enda barfotaboots Hööks har. Det finns trådar om dem om du söker.

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började... 2 3
Svar
46
· Visningar
9 888
Senast: Fraegd
·
Anläggning Står nu inför val av stall/lösdrift och hur jag än vänder och vrider på detta så blir jag inte klokare. Först, lite saker ni behöver... 2
Svar
21
· Visningar
2 812
Senast: spinxx
·
Utrustning Vilka är era favoriter av boots och benskydd? Tänker på vanliga boots och inte barfotaboots :) Min donna är en sån häst med benen och...
Svar
5
· Visningar
1 126
Senast: LuckyMe
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 863

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka