Börjes Läderstövel Perfect

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ztrawberry Zling
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 827
Z

Ztrawberry Zling

...någon som har eller har provat dessa? Ev. kommer jag ställa upp på någon mindre tävling fram till våren och då måste man väl ha svarta stövlar, eller? Har idag ett par bruna graninge men tror väl inte de är godkända för tävling?
Hur som, vet att man oftast får det man betalar för, och visst kan jag lägga ut upp till 2000 på ett par stövlar, men vet inte riktigt om det är värt det... Eller vet ni några andra mellanklass stövlar ni kan rekomendera?

Sv: Börjes Läderstövel Perfect

Du kan visst tävla med dina graningestövlar, då de är godkända för tävling. De räcker gott och väl till klubb, lokala vad jag vet, och även regionala tävlingar tror jag. Och det gäller både i såväl hopp som dressyr. Du kan även t.ex. tävla i jodphurs och shortchaps. Införskaffa ett TR eller låna ett av din klubb så du vet vad som gäller ang. regler kring klädseln!

Sv: Börjes Läderstövel Perfect

jag har inga men har provat.
Om du beställer så kan jag säga den vida modellen är inte speciellt vid, mera mot normal.

beställ en skostorlek större, då dom är väldigt små i storlekarna överlag.

annars va dom väl snygga o se på...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
195
· Visningar
26 790
Senast: Jahaja
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
28 254
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 444
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka