börjes pessoa träns...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Whatahotgirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 025
Sv: börjes pessoa träns...

Det där har jag också funderat på men jag vet inte riktigt... Det bästa är väl kanske att kontakta Börjes och fråga...

Vi har ett sådant träns (dock något äldre modell). Vi har använt det både till pessoabett och tränsbett. Tycker att det funkar på bägge! :) (Börjar just fundera vart det tagit vägen? Har inte använt det på länge - kanske ligger det någonstans i skåpen?? :confused: :) )

Norrland

Nyfiken. Varför skulle bettet hamna fel i munnen? Jämfört med ett smalt läderträns (alltså utan metallknäppet)?

Norrland

Vadå, menar du att du inte har ordning i dina skåp??? :devil:
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Jo, jag förstår... Jag har en hylla där "alltmöjligt" ligger tills jag vet var jag ska lägga det men det blir fullt ibland... :d

vi får hoppas på det ;) men då kanske jag köper ett sånnt då.. jag tycker dom är snygga när det är med mässing också... :d

men då borde väl den nya modellen också funka! Eller vad tror du? Aja jag får hoppas på det...

Javisst funkar det med vanligt bett med. Bara att länga sidostyckena nåt hål! :smirk:

precis så tänkte jag också :idea:
hoppas bara att det är bra kvalite på tränset... :banana:

Liknande trådar

Utrustning Jag har ju en annan tråd där jag bett om tips på bett att prova, och i samband med det har jag såklart tillbringat mycket tid på att...
Svar
1
· Visningar
1 074
Senast: Equilina
·
Träning Min unghäst född -10 har aldrig riktigt accepterat bett. Munnen är kollad,allt ser bra ut. I början så hade vi 3-delat tränsbett,vilket...
Svar
12
· Visningar
1 619
Senast: Ridinglady
·
Utrustning Någon här på Buke som har erfarenhet av att använda Freemaxpaden under Pfiffs bomlösa sadel? Passar den bra och ger den en bra...
Svar
2
· Visningar
1 611
Senast: fetange
·
Dressyr Ni vet de där stigbygelplattorna i metall, som ser ut som små rivjärn? Får man lov att ha sådana när man tävlar dressyr? Försökte...
Svar
5
· Visningar
1 510

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka