Börjes svarta höga transportskydd 'super'

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cerrox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 094
C

cerrox

Är det någon som har dom? Jag undrar hur dom är i storlekarna? Någon som kan mäta hur långa dom är, samt hur stor omkretsen är runtom? ;) För att det finns ju inget mellanting, utan endast ponny & full.

Vad tycker ni annars om dom? Är dom bra? Hur är passformen? Ser ju bra ut för det priset iallafall, förutom att framskydden sitter upp&ner då förstås. :)

Dessa är det.
7152.jpg

Sv: Börjes svarta höga transportskydd 'super'

Jag hade den gamla modellen med 3 remmar förut, lite sladdriga, men helt ok. dom höll i 2½år ganska regelbunden anv. nu har jag köpt nya för nästan samma pengar (300) Horseware Amigo. dom är mkt stadigare o tjockare tyg än dom från börjes.

matchande.jpg

VAR har du köpt dom?:love:

Vad snygga dom nya vart! Undrar också vart du köpt dom? Hur är dom i storleken?

Då vet du inte hur Börjes är i storleken?

dom är aningens större än dom gamla från Börjes, normala i stroleken skulle jag säga, min är ju rätt smäcker o 165, o dom är lagom åt henne, men kanske ngt stora..

Jag har köpt dom på StrömsbergsGård, dom har en hemsida.
www.stromsbergsgard.se men den verkar inte fungera just nu, men hon brukar ha lite grejer ute på tradera (som transportskydden, dom kostar eg 400, men ja fick dom på tradera för 300, det är alltså helt nya grejer! dom har massa Horseware täcken o sånt också, 10% på alla täcken just nu..)

men om du vill kontakta henne så:

E-post:
annlouiseekevid@yahoo.se

Telefon:
019-465074

Mobilnummer:
070-5673070

Okej tack:D Vilken färg tror du skulle vara snyggast till en skimmel? Funderar på grå:d

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare... 2
Svar
33
· Visningar
12 123
Hundhälsa Min hund skadade benet illa i morse så blev akut in till veterinär. Inget är av, tack och lov, men dom misstänker ev artros. Hon har... 2
Svar
26
· Visningar
9 041
Senast: Fibusen
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 344
Senast: lillamy73
·
Samhälle Jag vet att många här inte direkt bor i stora städer utan lite mer på landet. Själv bor jag så långt ut att det här med TV, telefon och... 2
Svar
26
· Visningar
2 705
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka