Bortsprungen hund Vitabergsparken, Södermalm, Stockholm

• Hundhälsa
  • Trådstartare Trådstartare JWhale
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 184
J

JWhale

Mitt på dagen den 3 mars (onsdag) försvann en vit/brun basset i Vitabergsparken på Södermalm i Stockholm.
Hon sågs senast springa mot Folkungagatan. Om någon har sett Iris skicka gärna mig ett meddelande.
Eller ring Iris matte på 070-491 74 14.
30543049.jpg

Sv: Bortsprungen hund Vitabergsparken, Södermalm, Stockholm

Är det någon som har sett eller hört något om Iris?!

Vi är så oroliga, har varit ute och letat inatt utan framgång.

Mvh/ Jeanette

Nu är Iris ÅTERFUNNEN. Hon hade legat under bråte hela natten, ca en kilometer ifrån där hon sprang bort. Två damer hittade henne idag den 4 mars på eftermiddagen, de försökte att locka ut Iris. Utan framgång så de ringde polisen som i sin tur ringde ägaren. Det blev en lycklig återförening. Iris var välbehållen:laugh:

Tack, om det är någon som har engagerat sig i detta.

/ En mycket lättad Jeanette

Åh så skönt att höra!
Önskar alla hundar kunde hittas så snabbt!

Liknande trådar

A
Övr. Hund Bortsprungen/Omhändertagen/Stulen Min Svart Vita Amstaff tik vid namn Bebbe försvann onsdagen den 20/1 i Haninge. Har du sett eller... 2
Svar
27
· Visningar
3 677
Senast: Anna_136
·
Övr. Hund Fick detta meddelandet på FB så tänkte att jag kunde sprida det här också - för Soraya saknas fortfarande :( Soraya är på rymmen i...
Svar
17
· Visningar
2 042
Senast: petra_el
·
Övr. Hund Åh vad jag önskar att jag aldrig skulle behöva starta en sådan här tråd, speciellt inte redan. I lördags hämtade vi hem en... 13 14 15
Svar
285
· Visningar
33 008
Senast: yennork
·
  • Låst
Övr. Hund Inatt kommer flera personer att sova i området för att tyst och stilla se om han visar sig, han är förmodligen skygg nu när han varit...
Svar
4
· Visningar
1 298
Senast: rabalder
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka