Bortsprungen hund

Sv: Bortsprungen hund

Jo det kunde verkligen gått riktigt illa!
Bara någon vecka efter att han kommit hem syntes det varg precis där han rört sig, så hade inte bilar, kyla och brist på mat tagit honom så hade definitivt den gjort det tids nog...

Jag har en dröm om att spåra hund med honom, jag kom ju i kontakt med en kvinna i sthlm som gör detta med sina, just för att leta efter bortsprugna hundar, och det finns ingen här uppe som gör något liknande, och om jag någon gång kunde hjälpa någon att få ett spår efter sin bortsprugna hund som hjälper den till att komma hem hade varit underbart. Detta är det gräsligaste jag någonsin varit med om, det var en levande mardröm och jag får kalla kårar när jag tänker på det.
 
Sv: Bortsprungen hund

Åh,vad roligt att han mår bra och trivs så fint!
Han ser så söt och glad ut på bilderna! Liten gulleplutt!
Mvh,H
 
Sv: Bortsprungen hund

Åhhh så skönt att han är hemma.. jag har inte vågat öppna tråden varje dag då jag blivit så upprörd över att lille hunden varit försvunnen, men nu när jag läste afghantråden tittade jag här igen med förhoppningen att det gått bra.. och det hade det :love:
 
Sv: Bortsprungen hund

Det vore kul med ännu en uppdatering om den lille sötnosen :angel:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
656
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 635
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 600
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 774
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp