Bukefalos 28 år!

Botkyrka 25-26 Augusti

Sv: Botkyrka 25-26 Augusti

He he hur gick det där till???

Jag tittar på rätt år, men hittar ingenstans att söka..
 
Sv: Botkyrka 25-26 Augusti

Menar du att du varit i Botkyrka utan att säga till???

Skäms på dig, fast fina kort var det, nu måste jag läsa här i tråden hur det gick för dig.:love:
 
Sv: Botkyrka 25-26 Augusti

Men pucko, du får trycka på + till vänster om länken och sedan på search. :p
 
Sv: Botkyrka 25-26 Augusti

Just det du, vi snackade med de som stod intill oss och ingen ville ta ansvar för den överkörda rampen. :mad:
Vi tror att vi vet, men orkade inte ta en disskution till, känns skitsamma faktiskt.

usch vad tråkigt......värdelöst när folk inte är ärliga :mad::mad::mad:
 
Sv: Botkyrka 25-26 Augusti

NÄ! Hur värdelös är man inte om man lyckas köra över någons ramp? Märker man nu att man kommer fel så får man väl gå och lyfta på rampen om man inte kan backa så att man kommer rätt... Det finns då folk till allt!
 
Sv: Botkyrka 25-26 Augusti

kl

lyckades fånga både Murray och emma-vsm på bild :D
dessa blev iaf hyfsade, sen blev det en hel hög av sämre kvalitet pga av långt avstånd (har planer på att införskaffa teleobjektiv :d)
Signal3857_C.jpg

Signal3851_C.jpg

Joackim3914_C.jpg
 
Sv: Botkyrka 25-26 Augusti

Ja usch, klart jag gör!

Såg jättefint ut på filmen, när är den tagen? Man såg ju dock inte landningen då skogsdungen bestämde sig för att parkera mitt i vägen ;)
 
Sv: Botkyrka 25-26 Augusti

ah, jag satt ju i skogen och hade inte helt koll på vilka hinder som var med på resten av banan... Hade på något sätt fått för mig att den inte skulle vara med så det var därför jag inte kopplade :)
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
437
Senast: hamilton1
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
705
Senast: valy
·
Övr. Hund Ett fenomen som jag stött på när jag varit i hundrastgårdar med min hund är att vissa hundar ''förstör'' andra hundars lek genom att...
Svar
4
· Visningar
805
Senast: Mia_R
·
Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 200
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp