boxar med slagdörrar

ameo

Trådstartare
Moderator
Någon som VET vilka av boxtillverkarna som har slagdörrar på sin ordinarie "repertoar"? :confused:

Jag har försökt kolla av de flesta tillverkarna på den här listan men blir inte ett dugg klokare. Eller är det så illa att det knappt finns några slagdörrstillverkare längre? :(

Jag vill INTE ha skjutdörrar (är inte heller intresserad av att argumentera detta).
 
De fleste tilverkare lager også boxer med slagdørrar också. Bare att kontakta dem og si hva du vil ha! Bruker heller ikke være noe pristillegg for slagdørr. Det står nog bare inte på deras hemsida, for de fleste vil vel ha skjutdørrar :p
 
Jag köpte slagdörrar i höstas av Stallsystem AB i Dalby ( det är Myrby-boxdörrar). Gick bra att själv bestämma bredden på dörrarna, skitbra! :)
 
Fremtiden
Ribbox
Myrby

Dessa tre vet jag bestämt har slagdörrar för jag var också ute efter det. Nu bygger vi våra egna dörrar istället, men det är slagdörrar ändå :D
Jag tror dock som sagts tidigare att om du ringer upp även andra boxtillverkare så gör de slagdörrar också.
 
Va tråkig du är som inte vill argumentera, jag har alltid tyckt att det är jättemysigt att i tid o otid justera in skjutdörrar som inte vill funka OK.
Ribbox är bra men inte billiga, har slagdörrar.
PL
 
:D :D :D

Slagdörrar är ju outstanding :D Har det i vårt gamla större stall. Gjorde missen att sätta in skjutdörrar i en nybyggd liten stalldel - jag avskyr dem :p.
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 153
Senast: skiesabove
·
Hästhantering För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 807
Senast: Badger
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 395
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp