Bukefalos 28 år!

Boxar på tävling???

Skatan

Trådstartare
Jag behöver hjälp!

Är det någon som vet företag som hyr ut boxar som är upp- och nedmonterbara t ex för en tävlingshelg?

Jag har sökt på Mobila boxar på Eniro, men fick inget napp... :cry:

Så mitt hopp står till er!
 
Sv: Boxar på tävling???

Leta reda på en proposition till en tävling med uppstallning i mobila boxar och ring till den klubben och fråga var de hyr sina. Då kan du ju också passa på att fråga om de är nöjda, både med boxarna och de som hyr ut dem.
 
Sv: Boxar på tävling???

Hejsan !
Pröva med www.suxbox.se
de hyr ut boxar, var i kontakt med dem när vi ordnade Sleipnirs Nationella på Strömsholm förra året(det blev inte någon affär pga bättre deal med Ridskolan Strömsholm)

//Peter
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 498
Senast: zarmino
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 354
Senast: Twihard
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 177
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ Innan någon skriver någonting eller hinner tänka det så vill jag säga, JA jag har sökt hjälp och har fått en remiss till läkare! Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 253
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Matskålar utan nickel
  • Optimala foderrutiner?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp