boxplats...

panzy

Trådstartare
Vill ha lite hjälp ang. pris på boxplats...
Fin stor box i litet privatstall... Ligger ca 12km utanför liten stad i småland, bra väg dit, bra bussar... Fina ridvägar, stor "gräspaddock"...
Detta kommer ingå:
in- och utsläpp (även byte av täcke)
fodring
hö, halm och korn/havre
spån
 
Som du bestriver det så låter det som mitt stall som jag står i, det ingåe inte havre/korn där men jag betalar 1700kr/månad! men jag måste mocka själv pga att dom vill att man är till sin häst varje dag och det är man ju så det går på ett ut! :rofl:
 
Ok. tack för svaret... det tycker jag var dyrt, men jag är klart inte så insatt i det eftersom jag alltid har haft eget stall till mina pållar... Var bor du???
 
Jag bor i sundsvall! Ja det är lite dyrt tycker jag med! Men det kostar ju bensin med! har nyss flyttat till det här stallet och sökte över en hel del möjligheter, men det här var det finnaste stall som ligger nära! I det andra stallet som jag har ståt i hade vi en hyra på bara 1200/mån men då var det kolekivt så det var bara att fodra!
Ja det här stallet är nybyggt i år, så det är så rent så man nästan undrar om man ska ta av sig skona när man kommer in! :bow:
Jag hoppas på att vi snart kan köpa oss en egen gård! :love: :love: :love: har haft hästen hemma på gården när jag bodde hemma men nu är man ju utflugen för 2år sedan! :banana: du då? vart bor du?
 
Bor utanför Ljungby i småland... jätteliten stad men vet de som tar 900:- i kallhyra för sina boxar, men de har belyst gruspadock...
 
Oki! Har dom så att det ingår fodring då eller? då måste du komma upp i minst lika mycket som mig!? eller?
 
jag har eget stall men en kompis hade sin häst där innan hon flyttade... svindyrt tycker jag...
 

Liknande trådar

Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 743
Senast: Sorgsen
·
Anläggning Hej! Jag kollar på lösdrift för mina hästar och har hittat ett ställe. Superfräscht, stor kuperad hage, tillgång till egen box...
Svar
5
· Visningar
733
Senast: Ramona
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 329
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej! Har en tjej som hyr in sin häst hos mig på lösdrift. Då det var väldigt spartanskt till en början fick hon en hyra på 1000kr/mån...
2
Svar
28
· Visningar
5 104

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp