Bra duscholja?

Ja, kära nån, man måste ha den med parfym. Jag har haft båda två och jag märker ingen skillnad på huden.

Jag köpte den oparfymerade för att jag brukar tycka att parfymerade produkter ofta luktar helt fel och krockar med mina andra dofter. Men det var ett misstag i det här fallet. :rofl: (Jag har provat fler oljor som luktar skumt, så det verkar vara något med oljegrejen.)
 
För att förtydliga: Jag har inget superminne. Provade bara att söka på "duscholja" och Ellys användarnamn i sökfunktionen i hopp om att där skulle finnas en bild på duscholjan i en secret santa-tråd, men det gjorde det inte :(. Däremot avslöjades Snurrfian som tomte :up:
Hahahaha jag hade faktiskt tänkt kolla själv på gamla SS-trådar även om jag faktiskt misstänkte @Snurrfian av någon anledning :confused::rofl: Är inte fullt så bra på bukes sökfunktion utan brukar googla mest :o
 
O_o åh herregud vilka krav som ställs på en... Min egen favorit duscholja är apotek hjärtas egen utan parfym, men om jag skickade den eller någon annan? Mycket oklart känner jag. Men jag skulle nog kunna ha skickat den, har du provat deras @_Elly_ ?
Det borde kunna vara hjärtats i så fall om den fanns på den tiden med tanke på att jag minns ett vanligt märke så grekiskt bör vara uteslutet:idea::D
Får testa den efter mina SNORDYRA reseförpackning av Eucerin som jag just köpte:)

@cili tack för ditt detektivarbete/prokrastinering ;):love1:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 690
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 328
Senast: Magiana
·
Relationer Min familj har under leva min levnadstid varit bästa vänner med en annan familj. Den andra familjens barn blev som mina syskon och vi...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 496
Kropp & Själ Någon i samma sits? Någon som varit där? Hur fan slutar man? Vet att man inte kan sluta förrän man verkligen vill. Jag vill ju, men...
2
Svar
39
· Visningar
6 325
Senast: Mela99
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp