Bra fotoalbum istället för Pixbox?

bigganl

Trådstartare
Hjälp!!!Jag haft massor av bilder i album på Pixbox i flera år och tycker om sidan. Den är bra funktionsmässigt.(eller har varit) Men nu har den krånglat i ett halvår. Album försvinner och på senaste tiden har det krånglat med att ladda upp bilder i albumen. Det går oftast inte alls att ladda upp. Nu börjar jag bli trött på krånglet. Har man ett album vill man ju kunna lägga in bilder när det passar.
Har någon ett tips på en annan bra gratissida där man kan lägga sina album? Ska vara enkel att administrera, länka ifrån osv.

Sv: Bra fotoalbum istället för Pixbox?

Tack! Det var just vad jag sökte. Jag har en Photobucketsida som jag knappt använt alls. Det är nog idé att börja använda den istället. Jag har min hemsida på ett webhotel, men fotoalbumet som hör till den sidan krånglar så att jag har skippat den. Det går sällan att ladda upp bilderna. Det bara fastnar och händer ingenting eller så kommer en bild in när jag vill ha in flera. Nu har jag länkat till mina album på Pixbox på sidan, men jag ska nog ta mig tid till att göra album i Photobucket istället och länka till dem.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 982
Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
9 590
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 288
Senast: Yrsel
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av... 2
Svar
20
· Visningar
4 889
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka